woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, december 11, 2006

updateje

Vorige week woensdag naar ziekenhuis geweest op controle. Wouden weten of dat vocht dat ik al dan niet ophield nu verdwenen was na m'n kuurtje.
En ik was afgevallen, dus vocht is mooi verdwenen.
Wel nog steeds last van buik en maag. Vermits pijn in maag al tijdje aansleept moest ik nog maar eens gastroscopie laten doen, vonden ze. Volgende morgen dus teruggaan.
M'n andere was anderhalf jaar geleden, en liep redelijk vlekkeloos. Wat je van deze niet kan zeggen. Was er toch niet goed van. Maar resultaat was wel goed. Lichte infectie nog steeds te zien, maar die zat er al op vorige. Nieuwe medicatie gekregen, en nu zien of die helpt.
Ook nog wachten op resultaten van kweekjes, maar dat kon wel even duren.

Ben dan maar voor rest van week thuisgebleven. Woensdag naar winkel geweest, kerstversiering kijken. Ik kom weer helemaal in stemming ;) Misschien moet ik toch maar mini-kerstboompje kopen. :)
Door m'n buikpijn nog niet echt van chocolaatjes uit m'n adventkalender kunnen genieten, maar ik blijf het leuk vinden zo een ding. Haha!

Sinds dit weekend gaat het weer iets minder. Koorts, hoesten, saturaties die dalen, ... the usuall. Moet volgende week terug op controle, hopen dat we het tot dan volhouden.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi,

Goed dat het vocht toch is verdwenen, weer iets minder om je zorgen over te maken ;)

Je was waarschijnlijk wel in je nopjes zeker, toen je ging kerstshoppen? kan het me zo voorstellen: "veerle met pret-oogjes van al die mooie versieringen" :p

zal toch eens moeten meegaan shoppen denk ik...

Dat het sinds dit weekend wat minder ging heb ik toch niet veel van gemerkt vanavond...héhé.

ik ga hier ver dodo doen dus wens je nog veel succes. Draag goed zorg voor jezelf hé!

knuffel van je dikzakje
(ik ga dat nooit meer afwassen :p)


Bramie

ma dec 11, 11:49:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hej, je moet echt zo'n klein kerstboompje nemen (tja je blijft toch student ;) ). Het geeft echt een beetje extra kerstsfeer, ik heb er ook eentje :)

Verder vervelend dat het weer slechter gaat. Heelveel succes en sterkte iig.

xx Judith

di dec 12, 11:37:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Veerle,

vervelend dat het weer iets minder gaat, ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, zodat je ook aan je chocolaatjes kunt beginnen ;)!
Ik heb zojuist de kuddediertest gedaan haha, wel grappig en ik ben een eigenwijze bok, jeeeeeijj :P!

Ik ben erg benieuwd of je nog overgaat op de aankoop van die minikerstboom, dan willen we natuurlijk wel een foto zien hè :P!

Liefs en veel beterschap,

Audrey.

wo dec 13, 12:03:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home