woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

vrijdag, oktober 27, 2006

superdagje

Ondertussen gaat het hier met ups en downs. Vorige week nog redelijk ziek geweest. Saturaties niet goed, koorts, hoesten,... the usuall. Maar koppig als ik ben, wou ik geen dokter bellen.
Deze week gelukkig al stukje beter (zie je wel, haha). Om mysterieuze reden voel ik me nu alleen nog in de voormiddag slecht.
Ben zelfs een heel stuk minder moe, en dat terwijl ik al een hele week vroeg wakker ben. (zou ik dan toch m'n leven aan het beter zijn?) Nu ja, dat vroeg wakker zijn ligt niet steeds in m'n handen. Zo slaap je slecht indien ze een verdieping lager besluiten een feestje te geven (met heel veel drank zo bleek, en alle gevolgen vandien). En als er de volgende morgen om 5u iemand aan de klink van je deur staat te wringen. Ziet iemand daar het nut van in?
Deze morgen om 7u kreeg ik dan berichtje van m'n kiné, tja, dan maar opgestaan. Maar het doet me blijkbaar goed :)

Gisteren is Kelly hier geweest. De lieve schat kwam helemaal uit Antwerpen. Ook Bram was hier, was even helemaal vergeten dat hij kwam, shame on me. Ach ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd! :)
Het doel was ons bezatten, want dat is nu eenmaal wat studenten doen ;) (hier zit een langer verhaal achter hoor, maar dat houden we toch maar voor ons, haha) Maar dat doel hebben we niet bereikt. Maar wel reuze geamuseerd! Ook nog pizza gaan eten in pizzahut, en 's avonds ons Kellytje nog even naar station gebracht.
Heb me echt super geamuseerd, had dit echt even nodig!

Nu nog even kijken wanneer we naar Efteling en de dierentuin kunnen. En Amsterdam natuurlijk ook nog. Ja, nog heel veel plannen, ... maar niet teveel vooruit lopen. Al ondervonden dat dat alles behalve goedkomt, en ja, wat heb je nu aan teleursteling.
Maar gaan zullen we!
En, wie weet, misschien geraak ik dan ook wel nog eens tot in de les...

3 Comments:

Blogger Bob said...

Efteling is leuk en Amsterdam natuurlijk helemaal:P Mocht je nog tips of andere info willen hebben over Amsterdam, laat maar weten:)

Goed weekend,

Bob.

zo okt 29, 01:39:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

gelukkig dat je je weer wat beter voelt en dat je een fijne dag hebt gehad :)! Ik krijg om de een of andere reden zin in pizza nu ik lees dat jullie naar de pizzahut zijn geweest, en dat terwijl ik pas heb gegeten...

Efteling is inderdaad leuk (droomvlucht is mooi) en mooi park! Amsterdam moet ik ook altijd nog eens naartoe, vroeger ooit 1 keertje geweest maar kan ik me vrij weinig van herinneren eigenlijk.

Veel liefs,

Audrey.

PS: mijn blogger dat wordt denk ik niks, keb wel een fotopagina'tje: www.flickr.com en dan bij personen zoeken naar audrey1986. Wat wel jammer is, is dat je alleen kunt reageren als je zelf een flickr hebt :S.

ma okt 30, 07:54:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey vee,

ik vond het ook super! hopelijk zie ik je deze week ook nog eens :)

ma nov 06, 07:16:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home