woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zaterdag, september 09, 2006

een gelukkig mens is er twee waard

Vandaag mocht ik naar een studio gaan kijken in Gent. Spannend spannend, want ze ligt maar 10 minuutjes stappen van de unief..
En ze is super!!! Wel wat roze, maar gelukkig mogen we de muren schilderen! (Beter dan m'n muren in de studio die ik nu heb, donkergrijs en donkergroen, en bijna geen licht, je wordt er haast depressief!) En zoveel licht in deze studio. :)
Een klein detail, ze ligt wel op de derde verdieping, al die trappen. Dus we gingen er eens over denken en terugbellen... Ik denk dat we nog geen 500 meter ver waren toen ik al besloten had dat ik deze toch echt wel wou. Dicht tegen de unief, tegen de kiné en tegen de delhaize, wat wil ik nog meer. Die trappen die ik wel in stukjes! ;)
Ik mag maandagavond het contract gaan tekenen. En ik huur hem vanaf de 15e. Dan heb ik nog 10 daagjes om te verven, te verhuizen, en alles in te richten. Want de 25ste beginnen de lessen weer. Druk druk, maar ik kijk ernaar uit.
Ik moet zeggen, ik ben weer met m'n gat in de boter gevallen ;)

20 september naar de studietrajectbegeleider voor te bespreken wat kan voor volgend jaar. Zou iets à la creditcontract worden, maar nog niet helemaal begrepen. Waar je dus met studiepunten werkt. Leg het wel uit als ik geweest ben, en het hopelijk begrepen heb ;)
En dan nog vlug inschrijven. Wordt weer typisch last-minute-ik!

Vrijdag het prevent dus ook definitief verlaten. Definitief tot we de volgende keer gaan... wanneer dat ook mag zijn.
Een beetje met een dubbel gevoel, maar toch blij dat ik er weg ben. Is er allemaal beetje hectisch aan het worden met de verhuis vanwege afbraak oude gebouw. 'k Ga dat gebouwtje toch missen hoor. Het heeft wel iets zo een oud gebouw vind ik. lekker gezellig. Maar ja, het heeft zo zijn mankementen, dus het wordt echt wel tijd.
En het uitzicht, ga ik misschien nog meeste missen. Hoelang heb ik niet doorgebracht om m'n vensterbankje vanwaar ik alles goed kon zien. Zalig!

M'n longfunctie aan het einde van m'n verblijf was ongeveer hetzelfde al op het einde van m'n baxter (i.v.) twee weken geleden. Dat is dus in orde.
En m'n 6-minutenwandeltest was zelfs beter dan drie maanden geleden toen ik er binnen ging. Dat was alvast ook de bedoeling;) . Toen stapte ik 500 meter. Nu 575 :)
Vrijdag voor de eerste keer in twee jaar weer eens gaan zwemmen met kiné. Ik zag het helemaal niet zitten. Kon bijna geen hele lengte zwemmen zonder stoppen, en was kapot na een lengte. Dacht dat m'n hart er ging uit bonzen ;)
In drie kwartier zwom ik 6 lengtes. Ik ga voor het nieuw belgisch record, haha!
Nadien echt wel kapot, oorpijn, keelpijn, hoofdpijn, doodmoe en nu ook bijna m'n stem kwijt. maar weet je, ik had het er voor over.

Maandag dus naar het erasmusziekenhuis voor gesprek i.v.m transplantatie. eerst met dokter, dan nog met psychologe. Heb gelukkig lieve Kelly die met me meegaat als morele steun. Zag het anders helemaal niet zitten. Is ze niet lief :)
Ik laat nog weten hoe het was.

Voor de rest beetje plannen aan het maken. Hoop dus dat gezondheid stabiel blijft, en ik alles kan doen. Ik durf niet teveel te hopen, maar beetje bij beetje... ;)
Zo heb ik tickets besteld om naar Geert Hoste te gaan in november, en naar de comedymarathon ten voordele van amnesty international in september. Lachen is goed voor de gezondheid :)

Kijk morgen zeker nog eens naar m'n weblog, en hou papier en pen bij de hand. U kan de mensheid helpen! ;)

2 Comments:

Blogger Bob said...

Gefelciteerd met je kamer (zo noemen we dat in Nederland:))! Heerlijk zo een plek centraal, zul je veel plezier van gaan hebben. Ook gaaf dat je het prevent hebt verlaten met een betere 6 min wandeltest dan daarvoor, 575 meter is goed:) Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was, veel succes met je afweging/beslissing!

Bob.

PS: lachen is zeker belangrijk, houd dat vol!!!

zo sep 10, 11:18:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haai Veerle,

ook gefeliciteerd met je kamer inderdaad ;) al vind ik studio wel mooier klinken eigenlijk... woonde ik ook maar in België ;P!

Ik zal voor je duimen dat je gezondheid een beetje stabiel blijft nu :)! In elk geval goeie vooruitgang hè, dat geeft hoop!

Ik wacht gespannen af naar je verhaal over het gesprek in het ziekenhuis!

Heel veel liefs van Audrey.

di sep 12, 10:38:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home