woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, juli 16, 2006

Weer een update!

Drie weken geleden koorts gekregen, en voelde ik me niet zo goed. Toch nog maar eens proberen met gewone antibiotica. Iets dat ik nog nooit genomen had, wie weet werkte het wel... niet dus. Donderdag dan maar baxter gestart. 2 weekjes aan vastgezeten. Na een tijdje me toch beter gevoeld, gelukkig. Tegen einde kuurtje was het weer wat minder, maar ik wou na drie weken zpm toch maar eens op weekend, dus die baxter ging eraf. Bloed was goed, maar longfunctie niet echt beter. Misschien ook wel omdat met die baxter niet echt te slapen valt , en ik dus moe ben. Komt wel in orde :)

Vrijdagavond dus naar huis. Nachtje goed geslapen. Zuustofleiding wel aan zee vergeten, dus met hoofdpijn opgestaan, maar na nachtje doorslapen, kon me dat niet zoveel schelen.
Zaterdagavond met Bram naar gentse feesten geweest. Me goed geamuseerd. Was eerste keer dat ik ging. Maar wel vermoeiend, maar ja, dat nemen we er wel bij :)
Op m'n kotje blijven slapen, en deze middag naar huis gekomen. En vanavond terug naar zeetje. Nog tot einde van de maand.

Begin deze maand werd ik gebeld uit ziekenhuis. Blijkbaar waren er de laatste tijd veel transplantaties gebeurt, wat maakte dat ik nu bovenaan stond. Toch wel geschrokken na telefoontje. Kwam veel te dicht bij, en ik ben hier helemaal nog niet klaar voor. Om lang verhaal kort te maken. De 27ste heb ik een afspraak in erasmus, daar eens zien hoe het nu allemaal zit. Eens zien hoe dringend het nu wel is. En tot dan sta ik inactief op de lijst. Dus geen oproep voor me. Een beslissing waar sommige mensen tegen zijn, maar ik heb even tijd nodig om nog wat uit te zoeken. Om te zien hoe en wat, en of ik dit nu wel echt wel. wordt vervolgd... ;)

Ik bovenaan de lijst, betekend dat Sarah getransplanteerd is. Alles is goed gegaan, meer weet ik nog niet. Maar ik ben zeker dat ze er goed doorkomt. Er staan genoeg dromen op haar te wachten!
Lieve meid, ik denk aan je!

Spijtig genoeg overleven niet alle mensen het. Met een bang hart volgden een heleboel mensen al weken de site van Pascal. Ze stond al zolang high urgent, en ik heb zelden iemand geweten die zo hard, met zoveel moed en positivisme gevochten heeft. Ze is een voorbeeld voor velen, en zal in veel harten blijven voortbestaan.
Ze kreeg haar oproep, en is begonnen aan hetgene waar ze zolang op hoopte, maar haar hart heeft het opgegeven.
Op haar site staat: an angel is born and heaven is crying!!
www.pvanderklis.nl

Meer woorden zijn er niet, en bij deze, verlaat ik in stilte m'n blog.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veer,

Voor moest ik het nog niet gezegd hebben, je hebt zeer goed je best gedaan in gent door het zo lang vol te houden, ik was echt verschoten van je :-)

Hopelijk heb ik je niet te veel uitgeput, maar achteraf gezien was het wss wel de moeite waard ;-) (en bedankt voor het vertrouwen)

Deze avond ook geweest(juist terug) en er was echt wel minder volk, maar nog steeds superdruk

Verder nog het beste in zpm en als je het goed vindt, zou ik nog eens op bezoek willen komen. Doe ze daar ook nog maar eens de groetjes (opnieuw ;-) )

Er is nog zoveel dat we samen moeten doen Veer!!...Eerlijk gezegd vind ik dat je de operatie moet doen, maar ik heb het als buitenstaander makkelijk praten, ik weet het...

Maak je er maar niet te veel zorgen over;

LEEF NU, DENK MORGEN !! :-)

(en dat moet je nu juist van mij horen ;-) )

Als je Sarah ziet of hoort, wens haar dan ook veel beterschap!!

Hier mag je nog post over verwachten :-)

Ni pleuje hé Veertje

Ik ga het hier bij laten en ga dodo doen, moet vanavond weer weg ,dus moet beetje uitrusten :s

Lots of love,

Bram

di jul 18, 03:56:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eeey veerle,

Je hebt een tijdje geleden een berichtje achtergelaten op mijn site.
Ik wist toen nog niet hoe ik iets terug kon laten weten aan jou, maar ik heb het gevonden!!! hihihi
Sooww (klinkt voor mij) wel heftig dat je, je eigen op non-actief hebt laten zetten...pfff nu weet ik (omdat ik zelf ook op de lijst sta) dat je er zeker goed over na gedacht zal hebben en nog gaat doen!!
Ik snap goed dat als het nu even stabiel met je gaat (al een tijdje) je misschien wel even red zo.
Ikzelf sta vanaf het begin af aan al op nummer 1, omdat ik een aparte bloedgroep heb.
Uiteindelijk zul je de keuze maken die voor jou goed is en goed voelt!!
Heeeeeeelll veel suc6
Een mede cf-er ...Eline

vr jul 21, 09:50:00 a.m.  
Blogger Bob said...

Hoi Veerle,

Logisch dat je geschrokken bent van dat telefoontje uit het ziekenhuis. Heel veel sterkte bij het gesprek donderdag, ik hoop dat het je goed zal doen. En ik wil vooral ook even zeggen dat ik hoop dat je straks er echt voor durft te gaan. Ga er voor als je de dingen hebt uitgezocht die je uit wilde zoeken en je er klaar voor bent. Het gaat zo vaak zo goed, ik ben echt een compleet nieuw leven begonnen waar ik enorm van aan het genieten ben. Ik heb een beetje hetzelfde gehad toen de artsen aan mij vroegen of ik op hoog urgent wilde. Kostte me ook een paar dagen om daar ja tegen te zeggen en me te realiseren dat het elk moment raak kon zijn. Je moet dit zeker even op je in laten werken en neem er even de tijd voor, maar laat je vroeg of iets later alsjeblieft actef zetten, het leven is zo mooi!

Sterkte er mee,

Bob.

zo jul 23, 07:29:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

dat is wel even 'schrikken' zeg, bericht dat je aan de beurt bent lijkt me. Ik heb geen idee wat er op zo'n moment door je heen gaat, maar mij lijkt dat dat zo veel is dat je er even een beetje gek van zou worden! Het lijkt me echt wel moeilijk, maar dat is het natuurlijk ook.

Ik wil in elk geval zeggen, welke keuze je ook maakt, als je er zelf achter staat is het altijd de juiste. Tenminste, zo denk ik. Heel veel succes ermee in elk geval!

Heb je mijn kaartje uit Malta trouwens ontvangen? Het was erg mooi daar, 1 weekje is dan gauw voorbij, maar het was echt super :)

Liefs, sterkte en tot gauw!

-X- Audrey.

wo jul 26, 11:10:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home