woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, juni 25, 2006

regen en drash

Nou sèg, is dit me het weertje wel. Dan kijkt m'n eens uit naar de zon...
Ook dit keer weer een berichtje na m'n weekje zee.

Deze week heb ik besloten om toch maar eens te verlengen. Sta er nu voor een maandje extra op. Wat zou ik tenslotte aan m'n vakantie thuis hebben als ik toch alleen maar ziek zou zijn. Niet dat m'n dat op voorhand kan zeggen, maar m'n ervaring neemt de bovenhand ;)

Deze week niet zoveel gedaan. Eerste dagen redelijk slecht weer, dus niet veel buiten geweest. We zijn dan maar eens met window painting begonnen.
Donderdag heb ik Bram gezien. Die kwam daar even op school dag zeggen, en ik heb hem even geschaakt voor paar uur. Moesten onze discussie nog uitpraten, en dat is redelijk gelukt ook.
Die avond op vrij kwartier nog van een bank geduwd geweest. Wat m'n rug niet echt ten goede kwam. We zullen maar aannemen dat het een ongeluk was zeker ;)

Voor de rest ben ik de laatste dagen redelijk moe. Heb dus dit weekend ook nog niets gedaan. En nu met dit kl*teweer zal er ook niet veel meer van komen.

Vermits ik m'n blogje nu ook weer niet wil volschrijven met bullshit over het weer, zal ik het bij deze maar laten. Heb dan toch even een updateje gedaan.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veertje,

hoe lukt dat daar aant zeetje? Zeg echt sorry dak je wakker gemaakt heb hoor vannacht :s (wou ik eerst ff zeggen) maar dat goa-feestje was echt te zalig!!

Ben ook heel blij dak je donderdag nog es gezien heb, het was echt tof en leerrijk. je had me trouwens bijna schaakmat gezet :p En als die rug nog pijn doet wil ik hem ook gerust eens masseren ;)

Zit maar niet te veel in met het weer, you are the sunshine ;)

Rust verder maar goed uit hé veer... ik heb ook nog een slaapgebrek in te halen nadat iemand mij deze ochtend ook heeft wakker ge sms't :p

alé amuseer je hé dit weekend en nog veel sterkte op zpm!

uw monsterke :D

Brampie

XxxX

zo jun 25, 10:04:00 p.m.  
Blogger Bob said...

Hoi Veerle,

Dat amuseren is zeker gelukt hoor! Zeker bij de 4 kilometer gisteren:P Was echt verschrikkelijk gaaf in Napels. Ik hoop je over 2 jaar in Vichy tegen te komen als lid van de Belgische ploeg na een succesolle transplantatie!

XXX Bob.

ma jun 26, 09:54:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home