woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, april 24, 2006

beslissing

5 Maanden geleden besloot ik me passief op de wachtlijst te zetten. Met de bedoeling er ooit actief op te komen, als ik er mentaal klaar voor was. Een lange periode van denken volgde... Want, hoewel ik op de lijst stond, was ik nog niet helemaal zeker of het dit wel was wat ik wou.

Theoretisch gezien is het redelijk simpel. Of ik kies voor te leven, of ik kies om dood te gaan. ('t Is niet de bedoeling om cru te klinken)
En eerlijk gezegd, allebei de kanten hadden voor mij hun voordelen en de nadelen.
Maar nu, nu is de beslissing genomen... En ik deel hem jullie mee...

Ik heb besloten om actief op de lijst te gaan staan!

Er zijn een paar mensen die ik nog wil zien "opgroeien", weten hoe zij het stellen in hun leven, wat er van hun wordt...
Er zijn nog een paar dingen die ik wil bereiken... ik moet tenslotte nog psychologe worden ;)
En, ik moet de wereld nog veroveren!!!!!!!!

Hoewel ik op dit moment achter m'n beslissing sta, weet ik dat er nog moeilijke momenten volgen (mijn gedachtegang kennende). Maar dat zien we dan wel.

Op dit moment is mijn beslissing genomen, ik wil leven...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

wat goed dat je een beslissing hebt genomen, wat moet dat moeilijk zijn!! Toen ik begon te lezen kreeg ik wel even schrik moet ik je zeggen! Ik heb nog wat goed te maken over de lange tijd dat je niet veel van me gehoord hebt en al klinkt dit in eigenbelang, ik ben wel blij dat je deze keuze hebt gemaakt, maar voornamelijk voor jou omdat jij een beslissing genomen hebt en hier achter staat. Dan sta ik natuurlijk ook achter je!

Heel veel sterkte!!

Liefs xxxx Audrey.

di apr 25, 10:11:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey meid,

Je hebt de laatste tijd niet veel aan mij he?!
Ik schaam me hier diep over en het spijt me enorm!

Ik ben blij dat je een beslissing hebt genomen en nog belangrijker, de belissing om te leven!

Weet dat ik je altijd steun, welke beslissing je ook zou genomen hebben of in de toekomst nog zal moeten nemen!

Weet dat ik er steeds voor je ben, ook al toon ik het niet altijd of ben ik zoals vaak weer met m'n eigen problemen bezig...

I'm here for you!

xxx
Kelly

di apr 25, 02:30:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veer,

'k Was toch weer ff geschrokken toen ik dit las, maar ik vind het echt zeer moedig van je om hier mee door te gaan!!

Je moet weten dat ik volledig achter je sta, echt waar! Als je wil mag je me altijd bellen, ik ben er om je te helpen hé :-)

Love you, echt waar

Brampie

di apr 25, 07:32:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey meid,

echt goed dat je een beslissing hebt genomen. En heel knap van je. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is.. Ik vond het al moeilijk om te zeggen dat ik 'niet actief' wilde, en nog moeilijker om er na een tijd achter te komen dat ik echt weer actief moest. Ik wist dat ik het graag wilde, toch was het nog steeds moeilijk.

Heel veel succes en sterkte met het wachten! Ik hoop dat jet niet te lang hoeft!

xxx, Marjolein

do apr 27, 10:05:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home