woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, april 17, 2006

baasjes-beestjes

Gisteren naar baasjes-beestjes geweest. En zoveel lieve diertjes gezien. De slaapverwekkende katten, de ierse honden op ierse muziek, de stinkende geitjes, de paardjes klein en groot, de allerliefste geitjes. Reptielen en knaagdieren waarvan ik de naam niet onthoud... 't Was een leuk dagje! En ik heb Kelly terug gezien! Die heeft zich zeker geamuseerd, en heel veel foto's getrokken ;) Ze heeft zelfs besloten dat hamster Harri mag doodgaan, want ze zou wel weten wie in de plaats te nemen ;) (Ja, ik weet het :p)

Hebben in station ook nog foto genomen in zo een hokje. Met drie erin, best wel grappig, vooral de foto! :) Smile!

Voor de rest was het heel vermoeiend, maar ik ben superblij dat ik geweest ben. Vandaag rustig dagje. Ik zou nog moeten leren, opeens bleek dat we binnenkort proefexamen hebben, oeps. Maar ik denk dat ik verder dagje voor tv ga nemen. M'n hersenen nemen niet veel op vandaag.

Deze morgen al vroeg wakker... m'n nachten zijn echt niet goed. Heb dan maar besloten een paasspel te maken. In plaats van eitjes zoeken, moesten ze lettertjes zoeken, elk in hun eigen kleur, en er woord mee vormen. Was best wel grappig! Zij maar zoeken, en ik maar lachen :)
Ik ben in een creatieve bui ;)

Nu eerst even gaan eten...



Kelly (links) en ik (rechts dus)



v.l.n.r. : Ikke, Kelly en Annelien
(marginale foto van in hokje)
(en van bleek naar donker;))

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey Vee,

heb me idd geamuseerd. maar harry mag niet sterven! heb besloten hem handtam te maken! veel leuker! aangezien ik "die rat" van mijn ma toch nie mag kopen! :'( en charlie is nog zo lief :( moja dan nog zou harry nie mogen sterven!! ik zie da beestje wel graag he! (nie aleen diejen harry/harri ;-))
achja, ik ben ook doodop! ze hebben me deze nacht m'n nachtrust niet gegund! (zie miniblog)

dikke knuff
Kelly

ma apr 17, 02:56:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home