woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, april 06, 2006

niets doen

Na een weekje rust is tenminste m'n koorts al verdwenen. En behalve m'n moeheid gaat alles wel de goede kant op. Nu blijft natuurlijk de vraag, is dit nu hoe m'n leven voorlopig wordt? Met alleen maar rust? Sinds gisteren terug beginnen te studeren. Ik onthoud helemaal niets van alles wat ik lees. Ben ik veel te moe voor, maar na een week niets doen, ben ik veel te koppig om het terug opzij te leggen. Er zal wel iets overblijven zeker? En anders heb ik twee keer werk hè :)

Sinds gisteren last van oorpijn, en dat is zowat 10 jaar geleden dat ik daar last van had. M'n humeur zakt ermee wel onder het nulpunt. Al wie nu tegen me spreekt, kan dat beamen ;)

Niet veel meegemaakt dus, maar wel ontdekt dat er niets en vanalles op tv is. Niets dat echt de moeite waard is om voor thuis te blijven; maar vanalles waarvoor je niet hoeft na te denken. Dit zal trouwens het eerste jaar zijn dat ik fanatiek naar Big Brother kijk :) Doch, zonder te stemmen en de nodige discussies, ik ben passief kijker... En mens moet zich vooral niet vermoeien ;)