woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, maart 12, 2006

ziekenhuis

Ja, daar schrijf ik dan de vorige keer mooi hoe mijn plannen voor gent klaar lagen in mijn hoofd. Het bleef alleen bij 'in mijn hoofd'. Woensdag opgestaan en helemaal kapot na alleen nog maar te douchen, dus in namiddag toch maar naar dokter gebeld. En ja hoor. Sinds woensdagavond dus weer in ziekenhuis.
Ondertussen zijn we zondag, echt beter voel ik me nog niet, behalve de koorts die weg is, doet toch al iets. Nog steeds doodmoe, maar ja, we zien wel.

Ze hebben hier ondertussen internet en computers voor de muco's, dus heb ik tenminste nog beetje contact met 'buitenwereld'. :) En voor de rest heb ik natuurlijk nog steeds dvd's om me bezig te houden. Straks m'n ouders nog blut van die steeds te gaan huren ;)

Gisteren is Bram hier geweest. M'n dagje in de zevende hemel. Blij dat ik hem eindelijk terug gezien heb. Vrijdag waren we trouwens maandje samen. Hij heeft m'n verrassing nog te goed, en nee, ga ze lekker niet verklappen. Trouwens nog volop mee bezig :)

Daarstraks es op internet zitten kijken. Besloten dat als ik dan toch geen verre reizen kan maken, ik het maar op korte weekends hou. Ze hebben overal jeugdherbergs, dus kan het bnog goedkoop houden ook, haha. M'n eerste ' reisje' gaat naar amsterdam. Wie mee wil laat het me maar weten... We gaan er leuk boeltje van maken!

Nu nog even naar tv kijken en dan slapen. Is beetje mijn grootste bezigheid geworden :)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hej veetje,

wist niet dat je in ziekenhuis lag :s nuja wel beetje mijn fout, heb ook geen berichtje meer gestuurd.... zo altijd met vanalles bezig en toch verveel ik me nog...

een weekendje amsterdam? welke jeugdherberg heb je daar gevonden? ik ben er namelijk in eentje geweest, maar was niet veel soeps haha :D werd al high van er binnen te lopen!
maar ik wil gerust wel es mee hoor als je nog iemand zoekt!

Hou je goed en zal snel een berichtje sturen!
dikke knuffel
Kelly

ma mrt 13, 12:14:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veertje, dat weekendje amsterdam zie ik ook wel zitten :)
Ik ben ook blij hoor dat ik nog naar je toe ben gekomen zaterdagavond, het was echt super...en waarschijnlijk wel eens een leuke afwisseling in 'drukke' leven daar ;)

veer hou je sterk, ik ben weer (vroeg :s ) gaan maffen :) morgen nog zware dag, heb hem reeds verteld aan telefoon, remember :)

veel liefs, Brampie

ma mrt 13, 11:59:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als je nou dit weekend Amsterdam had gedaan... en niet zo stom was als mij om woensdag had ziekenhuis is te gaan :) Dan had je ook even op bezoek kunnen komen :) Want ik was dus ook zo gek om me woensdag te laten opnemen hehe. Ik ben morgen weer weg hier uit Amsterdam, gelukkig lekker met mijn kuur naar huis. Bedankt voor je berichtjes op mijn site!

Veel liefs, ik hoop dat je lekker snel weer weg bent daar!

di mrt 14, 09:25:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Is trouwens nu een meisje met CF op vrt 1 :-) Ik ing er toevallig langs in de reclame van Desperate Housewives. Een aflevering die ik toevallig een aantal weken geleden op de vrt heb gezien dus ik denk dat ik deze dan maar even verder ga missen, en even vrt blijf kijken.

xxx

di mrt 14, 09:27:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home