woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zaterdag, februari 11, 2006

korte update

Woensdag naar ziekenhuis geweest op controle. Alles was goed!!! Lang geleden dat ik er nog ben geweest en dat alles goed was. Is ook best wel eens leuk!

Voor de rest nog een beetje hier en daar rondgehangen. Vrijdag toen ik op de bus zat zag ik ergens een bordje:
" pas op: loslopende hond
Als de hond komt, ga op de grond liggen
en wacht op hulp.
Als er geen hulp komt...
Sterkte!"

Haha, best wel grappig hè!

Maandag beginnen de lessen terug. Best wel blij om, en langs de andere kant... zoveel schrik dat het weer te vermoeiend gaat worden. Maar ja, we zullen wel zien...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn log.. Het is allemaal echt niet meer te bevatten.....

Spreek je snel

xxx, Marjolein

di feb 14, 10:33:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home