woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

dinsdag, december 27, 2005

Koppen

Daarjuist gezien dat het vanavond in koppen over 2 10-jarige met muco gaat. Ze moeten kiezen of ze longtransplantatie willen. Komt ons dat bekend voor? ;)

Volgens de website:

"10 jaar en kiezen tussen leven en dood
'Ze is zo jong en klein en nu moet ze beslissen over leven en dood', vertelt Julie, de moeder van Hannah. Hannah is 10 jaar en heeft mucoviscidose, een ongeneeslijke ziekte die op lange termijn dodelijk is. Haar enige redding is een longtransplantie. Maar de wachttijd is lang en de operatie gevaarlijk. De helft van de wachtenden sterft bovendien voordat er donororganen zijn gevonden. Het Britse Channel 4 volgde gedurende 2 jaar twee 10-jarige mucopatientjes, voor wie de klok tikt."

Kijken dus!!!!!!!!! :p

Schrijf straks of morgen nog meer, maar ben nu zo moe.. Tja, wanneer niet :)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey Veerle!
Wat jammer dat ik nu pas je berichtje zie.. Ik had dat het programma graag willen zien, hoop dat het ook nog eens in Nederland op tv komt. Of weet je misschien of Koppen nog wordt herhaald? Is dat op vrt1 of Canvas, want dan kan ik het zien. Ik ken namelijk de moeder van 1 van de meisjes die gevolgd zijn, Kayley. Een hele lieve meid.
Groetjes, Marjolein

wo dec 28, 08:06:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Of heb je het heeeel misschien opgenomen? En kan ik de video misschien lenen?.. Ik hoop het echt.

Liefs en misschien tot op msn?
Marjolein
marjolein_jc@hotmail.com

wo dec 28, 08:26:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home