woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, december 25, 2005

christmas time!

Er zijn zo van die tijden in het jaar dat men kerstmis noemt...

In de zomer heb ik soms zin om kerst te vieren (sommige herinneren zich die momenten wel :p), maar dan kijkt iedereen eens raar. Tja, het hangt toch allemaal samen met een gevoel dat je hebt. En nu met kerst ontbreekt dat gevoel een beetje... Hoewel ik moet zeggen dat ik toch van mijn 2 daagjes genoten heb.
En het is alvast een goed excuus om niet te hoeven blokken ;)

'k Begin me ook stilaan wat beter te voelen, wat na de laatste dagen heus wel eens mocht. Hoewel het nog niet helemaal in orde zit. En af en toe komt dat ook het geloof terug, dat alles weer ik orde komt,... het gevoel dat af en toe eens verdwenen kan zijn.

'k Ben eigenlijk vreselijk moe, dus zal bij dit tekstje blijven.

Voor iedereen: Een vrolijk kerstmis!!!!!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

bedankt voor je berichtje op mijn site! Het is altijd leuk om berichtjes te krijgen, ook van mensen die ik (nog) niet ken. Als je msn hebt mag je me wel toevoegen, lijkt me leuk om eens te praten.

Merry Christmas!!!
Groetjes, Marjolein
marjolein_jc@hotmail.com

ma dec 26, 06:12:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey meisje,

de kerstperiode is, ondanks wat velen zeggen, niet altijd de leukste periode! Ik heb ook niet veel gedaan, maarjah.... op je eentje is dat alelmaal niet leuk!
Toch nog vrolijk kerstfeest (wel wat laat, maarjah) en weet dak er steeds voor je ben!

dikke knuff!
Kelly

di dec 27, 06:05:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home