woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

woensdag, maart 01, 2006

het verhaal van de komkommer

Vorige week vrijdag naar NUTZ gaan kijken. NUTZ is... tja, hetgene iedereen zou moeten gezien hebben, maar maar weinige gedaan hebben. Het was zo herkenbaar. Ze zeggen alles waar je ooit al eens over nagedacht hebt, en juist over die dingen waarover je denkt, ben ik nu de enige die hier zover nadenkt? Ben ik het niet te ver aan het zoeken. Maar blijkbaar niet... 't was prachtig, maar ja, is mijn bescheiden mening.
Na afloop hebben Kelly en ik nog even de inktvlekken bestudeert, waar zij de komkommer en een platgereden kikker in ziet, en waarvan ik me nog steeds afvraag hoe ze dat er van maakt. (Ik zie het nog steeds niet Kelly!)

Zaterdag was het koude en lange dag... en tegen dat ik eindelijk thuis was, voelde ik me al niet super.
Zondag dan maar ziek geweest. Ongeveer de hele dag in de zetel doorgebracht, meestal ik slapende toestand.
's Avonds toch maar met zuurstof gaan slapen. (Het moment waarop je beseft dat je het toch weer nodig hebt, ik wist dat het moeilijk ging zijn, maar zoooo)
Maandag wa ook niet super en voelde me grootste deel van de dag niet beter (dan heb je es 2 dagen vakantie), gelukkig was er dinsdag verbetering.
Vandaag moest ik eigenlijk terug naar de les, maar toch maar thuis gebleven. Ja, weer het zelfde verhaaltje van altijd. Zou ik, zou ik niet... wat is het beste... (en op welk vlak?)
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, op controle. En dat ze me niet vragen hoe het komt dat ik weer slechter ben, want ik weet het niet!!!! Tja, ik dacht echt wel dat die mensen gestudeerd hadden om ons te vertellen hoe alles zit, maar blijkbaar is dit zo een of ander mysterie.

We zien wel hoe het morgen loopt. Voor de rest weinig te vertellen. Eigenlijk best wel saai, ziek zijn. (Alsof ik dat nog niet wist, hèhè)

Bram zit ondertussen een weekje in Oostenrijk, die is gaan skiën, en ja, ik mis hem :( Maar hij stond gisteren op mijn voice mail (ja, dat heb je als je geluid afstaat als hij zo lief is om te bellen) en het blijkt daar echt tof te zijn, dus ben superblij voor hem!
Maar ik hoop toch dat het vlug zondag is, en ik hem terug zie! :) (egoïstische ik, hihi)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

niet leuk om te horen dat je ziek bent geweest :-( Maar wel fijn dat je daarvoor een leuke avond hebt gehad :-)
Veel succes morgen bij de controle!

xxx, Marjolein

wo mrt 01, 07:45:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heej, nja ik zie er nog steeds kikker en komkommer in moja kom, da zal m'n op ho geslagen geest zijn, die soms niet wil zien wat ie moet zien en heel vaak niet doet wat ik wil!!
maar jah kom

ik hoop dat het snel beter gaat en weet daker altijd ben voor je!!

wo mrt 01, 08:36:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home