woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, maart 02, 2006

2x anders

Vanavond op vtm: 2x anders. Even tekstje van de site geplukt:

"De 18-jarige Sarah uit het Limburgse Beverlo lijdt al vanaf haar derde levensjaar aan de ongeneeslijke ziekte mucovicidose. De dokters zijn er jaren in geslaagd om Sarahs aandoening onder controle te houden, tot ze enkele jaren geleden snel achteruit ging. Haar situatie is nu zo slecht dat ze constant afhankelijk is van extra zuurstof en dat een longtransplantie zich opdringt. Heel het gezin gaat hieronder gebukt, maar door hun hechte band slaan ze zich er moedig doorheen. Maar enkel twee nieuwe donorlongen kunnen Sarah de toekomst geven waar ze zo naar verlangt ... "

Ze vermoord me vast als ze weet dat ik het hier neergezet heb, dan maar hopen dat ze het niet te weten komt. En anders: het is om goed te doen hoor. Ik ben er om de mensen te informeren ;) Haha!
Sarah is trouwens een van de liefste mensen die ik ooit leren kennen heb. De eerste die ik alles zou toewensen wat ze maar wilt.
Benieuwd wat het gaat worden. 't Is maar om 22.15u, dus vrees dat ik het ga moeten opnemen, val nu al ver om van de slaap.

vandaag dus naar ziekenhuis geweest. Ze denken dat het iets viraals is (ben ik even gelukkig), nu maar hopen dat het vlug weer zoals tevoren gaat. En dat ik weer naar de les kan gaan. Als ik ooit slaag dit jaar mag dat een wonder heten. En als het niet betert moet ik es bellen (wat ze trouwens toch niet gelooft dat ik ga doen, en waar ze volledig gelijk in heeft). En als alles goed loopt moet ik pas de 20ste binnen voor een kuurtje.
Allemaal dus wel positief hè. (Behalve dat kuurtje, want daar heb ik geen zin in ;) )

Nu nog effe van drie daagjes rust genieten.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veertje! Jammer dat ik het niet kan zien hoor, volgende keer beter. Ik wist trouwens niet dat je CF ook op latere leeftijd kan krijgen ;-)
Ik hoop dat Sarah haar nieuwe longen snel krijgt. Het wachten is niet leuk, talking from experience :-S

Tot gauw, liefs, Marjolein

do mrt 02, 11:52:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veer miste je ook super hoor en vond het zeer spijtig dat je die week juist ziek moest worden(you know what i mean ;-) ) wens je zeker en vast veel beterschap!! zal nog genoeg bellen hoor deze week, als het werk het toelaat (en de vermoeidheid) ;-)

zal proberen morgen(woensdag dus) af te komen met de cadeautjes van oostenrijk... zorg goed voor jezelf hé

kusjes ikke

di mrt 07, 05:24:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home