woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

dinsdag, maart 07, 2006

saai boeltje en verre reizen

Ja, saai wordt het hier wel een beetje. Beter voel ik me niet echt, slechter ook weer niet. Voel me niet goed genoeg om naar de les te gaan. Ga morgen wel terug naar gent. Maar voor een paar daagjes, maar is toch eens iets anders hè. Enne, zie ik Bram weer. Dan kan het toch niet beter hè ;) Hij fleurt me zowiezo al op als ie me belt :)

Zonnetje begint ook weer beetje te schijnen. Nu nog beetje warmer worden en het wordt al helemaal lente. Kan ik weer dromen over verre reizen, daar waar het lekker warm is. (ik droom nu ook hoor, hèhè) Goh, waar ik allemaal wel niet naartoe zou willen gaan. Maar nu gewoon even weg zou ook wel leuk zijn. Even nergens meer aan denken... Ja, ben weer in een rare bui.
Maar dat van die verre reizen, dromen mag hè...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dromen dromen, gingen wij nie samen naar de kerstman in lapland? moja das nie echt warm he ntrlk ;) ma tis toch ook wel een beetje ver :D

do mrt 09, 12:02:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home