woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, maart 20, 2006

Vitaya

Doodop, uitgeput, maar gelukkig. Zo kan je me op dit moment het best beschrijven.
De uitputting slaagt misschien het meest op m'n emotionele toestand, hoewel dat dan weer niet rijmt met het gelukkig zijn. Of, misschien ook wel. Hmmm, is het nadenken waard.
Hoe het juist zit vertel ik een andere keer. M'n bedje roept.

Nog even dit. Een tijdje geleden was er in koppen een reportage te zien over 2 meisjes met muco die voor een transplantatie kozen. Deze reportage wordt deze week op vitaya ook uitgezonden. Onder "medisch dossier: waar het hart van vol is". Wou het toch even laten weten, omdat sommige me lieten weten dat ze het te laat wisten, en niet hebben kunnen kijken.

Vitaya:
maandag: 01.15u
dinsdag: 00.10u
donderdag: 09.00u
vrijdag: 15.25u

(kijk even terug een paar posts geleden onder koppen, kan je lezen over wat het juist gaat)

Vertel een van deze dagen hoe het verder is, nu te moe...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey veer,
bedankt voor de uren van die reportages op vitaya, zal prob eentje op te nemen.

Bedankt dat je het eens uitgelegd hebt hé, kbegin me zo een beetje een beeld te vormen van hoe je leven er dag in dag uit moet uitzien.

Ben nu trouwens al begonnen in dat boek dat je gegeven hebt. Die beschrijving van Nienke deed me onmiddellijk aan jou terugdenken, jij hebt ook van die mooie donkerbruine ogen...

Vind het ook zeer leuk dat je nu gelukkig bent :-) maar als ik je teveel (emotioneel) zou uitputten moet je het zeker ook laten weten hoor.

je weet dat ik er ook ben om je te helpen hé, vergeet dat niet :-)

Zie je graag, Brampie

xxx

di mrt 21, 11:51:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home