woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, maart 19, 2006

terug thuis

Sinds gisteren terug thuis. Eindelijk! 'k Ben nog niet helemaal in orde, maar we komen er wel.
Gisteren nog naar de winkel geweest, want ja, straks naar m'n kotje, en we moeten eten hebben natuurlijk. Daarna thuis nog eten gemaakt, en tegen 9 uur was ik doodmoe. Goh, ik voel me oud worden :) Hoe kan ik hier nu deftig iets doen als ik steeds uitgeput ben. Zucht.

Morgen naar de les. 3 weken gemist. Het lukt me wel zeker, zolang ik mezelf dat voorhoud, komt het wel ik orde,...denk ik. De meeste vinden me naïef dat ik er nog in geloof, maar wat moet ik anders?
Ik wil het trouwens zo graag. Gewoon slagen in m'n eerste jaar. En daarna natuurlijk in m'n tweede ;) Ach, hoe vaak ik het ook gezegd heb: we zien wel...

Daarnet nog even wafels en brownies gemaakt. Uit een pakje. Veel lekkerder als het met echte ingrediënten is, maar ja, bij gebrek aan beter kon het pakje er ook wel mee door. Had zo een zin om even te "koken" . De brownies moeten nog afkoelen, dus daar valt nog niet veel op te zeggen. Behalve dat ze uit de over kwamen met grote bulten op. Oeps, was denk ik niet echt de bedoeling. Haha!
Enne, de wafels, tja, die smaakte naar niets. M'n zus heeft de meeste opgegeten, die eet toch alles :) "Omdat we het anders moeten wegsmijten" is dan de uitleg.
Voor school moet ze een dieet volgen, eens zien wat dat wordt. Ik ga nog lachen! Wat ze allemaal niet moet laten. Gelukkig zit ik door de week op kot, anders vermager ik binnen de kortste keren :)

Vanavond komt Bram nog naar m'n kot. Ben ik weer gelukkig! Nog zien dat ik er op tijd geraak ;) We hebben een deal gemaakt. Nou ja, eigenlijk ik, en hij leek er toch min of meer mee akkoord te gaan. Ik de massage, hij blijven slapen. En anders, er is nog plaats op m'n terrasje ;)
Eens zien of ie er zich aan houdt!

2 Comments:

Blogger Bob said...

Hoi Veerle,

Ik (Bob, 23 en ook CF) kwam via Marjolein haar site bij je log terecht. Leuke log heb je, leuk die gedichten steeds. Over je CF, ik ben zelf getransplanteerd en heel erg gelukkig dat ik daar voor gekozen heb. Mocht je willen weten hoe het gegaan is en wat ik allemaal doe nu, 13 maanden later, kijk dan even op mijn log:

http://bobkallen.blogspot.com

Mailen kan ook als je wil, naar bob@kallen.nl

Heel veel succes met je studie en hopelijk blijf je nu heel lang uit het ziekenhuis,

Bob.

ma mrt 20, 07:13:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veer, heb me gehouden aan de deal, niet?? :-) Vond het echt leuk gisteren en vandaag maar ben echt wel bekaf nu(beetje te weinig geslapen). :-) Kvin het echt tof dat je me zo vertrouwd.

Ik moet echt wel toegeven dat ik serieus geschrokken was vanavond...
Je moet dan dat gesprek eens afwerken, we zullen dat anders eens doen op restaurant of eens op cafeetje.
ge zijt een schatje

Lots of love, Brampie

ma mrt 20, 07:58:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home