woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, maart 30, 2006

jaarbilan

Dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor m'n jaarbilan. De meeste onderzoeken waren dit jaar al gedaan met de screening, dus ik moest nog maar voor 2 dingen gaan. Gelukkig.
Longfunctie was algemeen gezien beter dat vorig jaar :) Maar een beetje slechter dan vorige keer. Maar niets om ons zorgen over te maken.
'k Loop al paar dagen niet goed, dus ook even dokter gezien. Ik wist wel dat er niet veel aan te doen was, maar ja. Laatste sputum inderdaad resistent tegen wat ik nu neem, maar dat wisselt heel de tijd, dus toch maar voort nemen. Voor de rest: meer rusten! "Hoe dan? Ik doe nu al niet. Ik ga al bijna niet naar de les ofzo" Antwoord: nog minder doen. Nou, dat had ik zelf ook wel kunnen vinden, maar komt toch beetje harder aan als je het te horen krijgt.

Ik moest toch nog maar es nadenken of ik me toch niet actief op de lijst zou laten zetten. (sta nu nog passief) Algemeen gezien ben ik wel ok, maar ik merk ook dat ik steeds minder kan. Dat krijg je dan als uitleg. Ja, ik weet het wel.

De momenten van me goed voelen wisselen zich af met me absoluut niet goed voelen en zelfs tot niets in staat zijn. Leg dat maar eens uit aan de mensen. En juist nu ik zoveel plannen gemaakt heb voor de volgende weekends. Ik weet niet eens of ik me dit weekend goed genoeg ga voelen...

Alvast geen opbeurend nieuws, maar ik voel me ook tot niet veel in staat nu. We zien wel ;)

Oh, enne,boodschap aan fem: Ik heb daarna in het ziekenhuis nog vanillepudding gegeten. Ze was niet lauw, maar koud, maar er lag wel een velletje op. Wou ik je even laten weten, je weet wel waar hè ;)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey veetje,

sorry om te horen dat je je niet goed voelt... had wel al een vermoeden aangezien ik al niks meer van je hoorde, belwaarde is op en was dus wanhopig aan het wachten op een berichtje op je site om te weten hoe het met je ging!
bij deze heb ik dat gezien :)
ik hoop dat het snel beter gaat en vermoed dat ik je zondag dan toch niet zal zien!
verzorg je!
xxx
Kelly

do mrt 30, 04:26:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey veer,

Veel beterschap gewenst alvast :-)
Khoop dak je niet zieker gemaakt heb na m'n bezoekje ;-) ik heb anders wel nog mogen afzien...Iedereen op de hond na is hier ziek geworden woensdag (broer was eig al heel de week ziek,die is moeten terugkeren van schoolreis uit Amsterdam :s )

Ben echt wel blij dat longfuncties beter zijn :-) + dat je me nog het een en ander hebt verteld ...Nu weet ik weer meer over je :-) Ik vond het echt een leuk gesprek maar was er woensdag echt niet vlledig bij met m'n hoofd :s

Ga het hier bij laten, spreekbeurt van vandaag was een uitputtingsslag maar het verbaasde mij dat dienen eenen typ gezwegen heeft :-) Ik denk wel dat de meesten het niet begrepen hebben, maar die docent van dat labo zei achteraf tegen mij dat hij dat al gemerkt had vanaf de eerste keer hij me gesproken heeft! Ik vroeg mij echt af hoe die dat heeft kunnen zien, ik was kweetni hoe geschrokken!!

ben gaan maffen want zit der alweer door, hou je sterk hé

Zie je graag, Brampie

do mrt 30, 09:28:00 p.m.  
Blogger Bob said...

Mooi dat je longfunctie beter was! Enne, veel succes met beslissing om wel of niet actief te gaan staan op de lijst. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Geniet van je laatste stukje weekend,

Bob.

PS: Echt grappig om hier jouw Belgische termen voor allerlei dingen die met CF te maken hebben te lezen. Jullie taal is veel leuker en mooier dan ons saaie Nederlands:)

zo apr 02, 12:15:00 p.m.  
Blogger Bob said...

Oh ja, zit nu naar de belangrijkste sportwedstrijd in je regio te kijken, de Vlaamse hoogmis:) Ik ben nauurlijk voor Erik Dekker, jij zult wel hopen dat Boonen wint. Veel plezier als je wielrennen leuk vindt, geen idee...

zo apr 02, 12:40:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home