woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zaterdag, april 15, 2006

mini-update

Ik ben m'n blogje weer wat in de steek aan het laten, en dat ondanks m'n goede voornemens. Tja, ieder mens heeft zo zijn mindere kanten ;)

Na een tijdje me iets minder te voelen, was er een een goede week. Niets spectaculairs, maar ik was er blij mee! De momenten waarop je weer durft plannen...
Sinds gisteren gaat het wat minder. M'n zuurstof weer meer nodig. Deze morgen stond ik ,na een nachtje met liter te slapen, op 88 %. En dat heb ik geweten ook. Voel me dus niet zo super.
Gelukkig is het tegen deze avond iets beter.

Morgen ga ik met Kelly naar de expo in Gent. Daar is het beestjes-baasjes weet ik veel wat :) Haha! Iets over beestjes hè, ik weet het morgen wel te vertellen ;)
Ik hoop zo erg dat ik me tegen dan beter voel, ik ben het beu iedereen te moeten afbellen! En er zal al iets ergs moeten gebeuren tegen dat ik het morgen doe!
Misschien niet direct m'n beste beslissing, maar deze keer wint het mentale...

Morgen meer...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey meid,

ach verwacht er niet teveel van, nothing big, een hoop dieren bij elkaar.... m'n zus is vandaag al gaan zien :) meer zin om gewoon iets leuks te gaan doen met z'n tweeën, heb je zolang niet gezien en mis je wel...
maarjah :)
Anyway niet teleurgesteld zijn als het niet is wat je verwacht had... :)
Zoals je weet ben ik echt echt moe, dus ga niet teveel meer zeggen, kwestie van krachten te sparen om nog boven in m'n bedje te raken ;)
Doeii
xxx
Kelly

za apr 15, 09:40:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veertje, amuseer je maar hé vandaag met kelly :-)

Ik had gelijk al de indruk dat het wat minder ging maar ik ben toch blij dat je nog es gebeld had vrijdag.
Als je je goed genoeg voelt dinsdag dan kom ik dan even af(laat weten wanneer het past), anders zal het maar donderdag zijn zeker?Kunnen dan anders ergens iets gaan drinken(of pitta eten ;-) ) of als ik eens kok moet spelen? :-)

ge zijt zo een sgatje en ge zijt zo lief...

zie je graag, Brampie

zo apr 16, 11:35:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

niet fijn om te lezen dat je je niet goed voelde gisteren. Ik hoop dat het vandaag beter gaat en dat je wat meer energie hebt om lekker te genieten van een leuke dag.

Ik ken het, zeg ook niet snel nee en als ik iets gepland heb, dan ga ik ook :-) Ik ben afgelopen vrijdag naar Jesus Christ Superstar geweest, de musical. En dat heb ik geweten ook. Ik kan daarna niet meer terug naar huis dus wordt het meteen een 2-dagen-ding, en dat moet ik vandaag en gisteravond ook bekopen. Hoofdpijn, overal spierpijn, pfff, heerlijk. Maar komt goed, zoals altijd ;-)

Liefs, Marjolein

zo apr 16, 02:16:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home