woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, april 20, 2006

opname

Gisterenmorgen naar ziekenhuis geweest. Eerst heel lang wachten... zoals altijd.
Saturatie stond maar op 90 met 1 liter zuurstof, dus maar op 2 liter gezet.
Ik was vermagerd, maar niet zo erg als ik gedacht had (joepie!) ; en m'n longfunctie was slecht.
Dus, zoals de titel al kon doen vermoeden, ik werd opgenomen. Hoewel ik wel weet dat ik alleen zo beter vond, absoluut geen zin om hier te blijven.
Ze weten niet hoelang ik moet blijven, beetje zien hoe alles uitdraait.

Dus, ik zit hier weer niets te doen, me af en toe een beetje te irriteren, en heeeel veel te slapen!
Verder geen nieuws... hiermee dus ook m'n kortste blogje ooit, denk ik :)

Keep on smiling!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hej meisje,

vindet jammer daje weer opgenomen bent :( hoop daje snel beter bent en weet dak er steeds ben voor je en dak aan je denk he!!!
dikke knuffel!!!!!
xxxxx
Kelly

vr apr 21, 09:02:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

hopelijk gaat het gauw weer beter met je! Heel veel sterkte en try to keep on smiling inderdaad :)!

Heel veel liefs van Audrey.

Ik hoop dat je mijn mailtje vorig weekend gekregen hebt (laatste tijd probleempjes met verzenden)..

vr apr 21, 11:17:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey veertje,

ben blij van te horen dat het leuk was bij de beestjes :-)

srr dat ik zo laat maar antwoord, maar heb examen gehad deze week en was niet zo goed + plus ben weer oververmoeid aan het raken en ik mis je super...

Opendeurdag gisteren was wel tof maar ik heb niet eens deftig kunnen doorwerken :-( iedereen komt daar wat uitleg vragen en als ik op een zaterdag 7 uur les moet volgen en niet eens goed kan doordoen dan wordt ik daar wat lastig van...

Het spijt me echt dat ik op dit moment er niet veel ben voor je maar de exames zijn in aantocht, ik heb er 14 en moet nog een dossier beginnen van 50 pg's!!

Ik zie je echt graag hoor maar als ik nu herexames heb dan kunnen we niet veel bij elkaar zijn deze vakantie, dus ik hoop dat je begrijpt dat ik nu moet slagen zodat we in de vakantie veel samen naar de ondergaande zon kunnen kijken, dat beloof ik je echt!! :-)

Je weet ook dat mijn lessenrooster goed gevuld is en dat ik niet op 1-2-3 in jette sta... ik zou echt graag eens komen hoor, denk nu egt niet dat ik niet om je geef maar op dit moment heb ik echt gewoon te veel aan m'n hoofd en als ik niet oplet dan zal ik opeens weer niets meer waard zijn door een burnout zoals enkele weken geleden...

Ik neem nu ook soms slaappilletjes omdat ik wat rustiger zou kunnen slapen. Dit jaar was op zich was echt al een uitdaging hoor veertje, mijn ouders hadden 5 jaar geleden nooit gedacht dat ik nog verder zou doen met school. Nu ik eindelijk zo veel verder sta ben ik daar echt al blij voor, wees dat maar zeker :-)
Ook het feit dat jij er bent voor me vind ik ook zeer geruststellend. Je hebt geen idee hoeveel ik al aan je gehad heb, echt waar!

Ik wist dat dit jaar veel van me zou eisen en ik plooi niet, maar soms moet ik echt recupereren hoor.

goed maar ik ga het hierbij laten, want mijn werk zit er nog niet op.

En als ik de volgende keer bij je ben op kot zal ik koken :-)

veertje, tot de volgende hé

Zie je graag,

Brampie

zo apr 23, 09:11:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home