woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, mei 04, 2006

dat heet dan gelukkig zijn

Sinds gisteren uit het ziekenhuis. Dinsdag nog een longfunctie geblazen, en die was zeker beter dan toen ik binnenging! 'k Verdraag ook terug m'n sondevoeding, want dat is ook even een ramp geweest. Heb ze dan in ziekenhuis met pomp laten lopen, en ging beter. Maar ging het thuis terug zonder proberen, en de eerste nacht is dat alvast goed gegaan.
Ik heb ook weer periodes dat ik zonder m'n zuurstof kan, en dat maakt me volledig gelukig. Over 2 weken op controle en voor de rest zien we wel.

Ondertussen geniet ik van het zonnetje. Zo zalig, ik werd deze morgen ook wakker met de zon die op me scheen, heerlijk...
Alleen niet te lang buiten, daarvoor wordt het me iets te warm.
Ik heb ook sinds lang terug een rok aan, alleen... ik ben te dik :) Nooit gedacht dat ik dat nog ging zeggen. Maar ik ben te dik... voor in m'n rok te kunnen. Schandalig. Nou ja, ik moet toch eens gaan winkelen, kan ik dat ook direct op m'n lijstje zetten ;) En oh jeeh, ik moet dringend eens bruinen, hèhè!

Ik ben ondertussen echt begonnen met te leren voor m'n theorie van m'n rijexamen. Ben ongeveer halverwege m'n boekje. Amai, amai, wat je allemaal niet moet kennen ;) Maar denk dat ik eens een nieuw boekje moet kopen, want dit is eentje van 2jaar geleden, en klopt niet helemaal meer. Wel ja, als ik dan toch ga winkelen...

Oh, ik heb een sadistische kat. Ze zit in de tuin achter alles dat vliegt (insecten dan) daar speelt ze dan zolang mee tot die beestjes niet meer kunnen vliegen en dan laat ze ze langzaam wegkwijnen en gaat ze ondertussen op zoek naar haar volgende slachtoffer. Schandalig! Ik zal ze toch eens beter moeten opvoeden ;)

Ga nu nog even buiten zitten, en met m'n katje spelen (dan laat ze die arme beestjes tenminste even met rust)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veer,

Ben echt blij dat het weer beter gaat met je!!

Terwijl jij daar deze morgen rustig wakker werd door het zonnetje... zat ik in de les een test wiskunde te maken :-( die wel goed was trouwens :) (khoop dak u een beetje schuldgevoel kan aanpraten ;-) )

Neen, geniet er maar echt van Veer, je hebt dat verdiend na een die lastige weken in't ziekenhuis.

Kmoet ook wel toegeven dat ik toch wel een lesje oefeningen elektriciteit gemaakt heb op een terrasje, het weer was echt te mooi vandaag om heel de dag binnen te zitten :-) (dus eigenlijk hebben we geen oefeningen gemaakt :-) )

Voor dat rijexamen, don't worry, ik heb da boekje een keer of 3 aandachtig gelezen en ik had maar 3 kleine foutjes(ik had wel nog het oude systeem!)

En als je zin hebt, wil ik ook wel mee gaan shoppen ;-) dan zal't pas vettig worden :D

Hou je sterk hé Veer!

Lots of love,

Stalsie

do mei 04, 08:19:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Veerle,

gelukkig heb je bij thuiskomst nog van het goede weer kunnen genieten hè!

Een tip: ik heb vooral veel oefenvragen gemaakt voor mijn theorie examen, dat hielp mij wel. Het gaat je vast lukken!

Ik moest erg lachen om dat stukje over je sadistische kat. Ik wist niet eens dat je een kat had (erg hè), leuk zeg! Wij hebben er twee maar dat wist je wel geloof ik. Die zijn dan ook allebei sadistisch.. Het mannetje genaamd Basje vang allerlei insecten en vreet ze ook nog op en het vrouwtje genaamd Sammy vangt allerlei insecten en laat ze nog net leven zodat als er nog een pootje beweegt of zo dat ze erop kan slaan. Beetje zielig ja, maar het is wel erg grappig om te zien. I love cats :)!

Nou, ik hoop voor jou, en ook een beetje voor mezelf ;), dat het nog een tijdje mooi weer blijft en dat je er van mag genieten!

Sterkte en veel liefs, Audrey.

vr mei 05, 01:16:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Veerle,

gelukkig heb je bij thuiskomst nog van het goede weer kunnen genieten hè!

Een tip: ik heb vooral veel oefenvragen gemaakt voor mijn theorie examen, dat hielp mij wel. Het gaat je vast lukken!

Ik moest erg lachen om dat stukje over je sadistische kat. Ik wist niet eens dat je een kat had (erg hè), leuk zeg! Wij hebben er twee maar dat wist je wel geloof ik. Die zijn dan ook allebei sadistisch.. Het mannetje genaamd Basje vang allerlei insecten en vreet ze ook nog op en het vrouwtje genaamd Sammy vangt allerlei insecten en laat ze nog net leven zodat als er nog een pootje beweegt of zo dat ze erop kan slaan. Beetje zielig ja, maar het is wel erg grappig om te zien. I love cats :)!

Nou, ik hoop voor jou, en ook een beetje voor mezelf ;), dat het nog een tijdje mooi weer blijft en dat je er van mag genieten!

Sterkte en veel liefs, Audrey.

vr mei 05, 01:17:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sorry, ik zie dat ik hetzelfde bericht zojuist twee keer erop heb gezet... Echt iets voor mij ;) Xxxxx Au3.

vr mei 05, 01:22:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jaaah het heeft lang geduurd (heel lang zelfs) maar hier ben ik met een antwoordje!

Ben blij dat het beter gaat! Echt waar... jammer dak je nie meer hoor op msn ofzo, maarjah :)

Het zonnetje... :) zaalig toch he ;-) vandaag en gisteren wat minder (onweer....), maar toch ze beloven beter weer! Geen goed weer voor allergieën ntrlk! De hooikoorts slaat weer toe (heeel vervelend als je auto geen airco heeft, raampje naar beneden voor wat frisse lucht, pollen naar binnen en daaaaar komen de niesbuien, lopende neus en ogen ;-))

Oooow gaan shoppen :-D één van m'n favo bezigheden... soms toch :p
enneuhm te dik? wrm lees ik op iedereens blog: ik ben te dik!
Voel ik me helemaal niet beter door :( Daarnet op Eveliens blog (Evelien is een van de magersten in onze ploeg) dat ze moest gaan lopen en dat ze dat besefte toen ze op de weegschaal stond! Nu aangezien ik niet zo goed geslapen heb en dus vrij prikkelbaar ben (haha, jaaa je kent da wel he ;-)) heb ik meteen een gepeperd antwoord gegeven! Wrs weer ambras nu, maar ach da neem ik er maar bij :p

Ok die theorie! da loopt goed! als je mijn boekje en notities wil gebruiken, vraag maar he :) ik heb de lessen in de rijschool genomen en dus heel wa genoteerd :) mss is da makkelijker!

da van die sadistische kat ken ik :p die van ons doet da ook... maar dan écht met alles dat vliegt... vind je zo regelmatig es een vogeltje of vleermuis op je kamer! verbaast het je dat ik m'n deur toehou voor dat lieve beestje hier?!

Allez ik ga es stoppen, want da wordt ier een eeeeeeeel lang bericht precies :-D
Doeidoei
knuff
Kelly

wo mei 10, 08:30:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home