woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, mei 01, 2006

zij die niets te melden hebben

Weinig nieuws te vertellen. Nog steeds in het ziekenhuis... woensdag misschien naar huis. 'k Heb dinsdag een longfunctie. Het zal tijd worden, want de dagen duren lang, en de verveling slaat toe...

Ondertussen eens aan het denken geweest met wat ik me hierna ga bezighouden. School wordt niets, misschien maar beter dat ik dat eens leer aanvaarden.
Ik ben eens gaan kijken bij de cursussen van bisvlaanderen wat je thuis kan doen. Hoewel talen me niet echt liggen heb ik toch een voorkeur voor spaans of italiaans. Al is het maar om me bezig te houden, er kan nog iets nuttig uit voortgroeien.
M'n eerste gedachte ging naar spaans... over heel de wereld gezien wordt er volgens mij meer spaans dan italiaans gesproken, dus misschien het nuttigst.
Maar langs de andere kant, ik hou van Italië, dus ik zie me eerder naar Italië trekken, dan naar Spanje. En dan kan het wel goed van pas komen.

Ik zie dit nog een ramp worden...maar ach, en wat dan nog...

Voor de rest ben ik verdacht vrolijk deze week. Behalve dinsdag,maar dat had dan alles te maken met Bram,... die daarna gelukkig net op tijd inzag dat ie me toch niet kon missen ;)
En dan, tja... zo iemand mag je niet laten gaan natuurlijk. Maar het heeft me enkele lange dagen bezorgd.

Ik heb net een mooie film gezien, maar ook wel triest. Autumn in New York. Ben nog een beetje in de stemming van de film, maar voor de rest ben ik gelukkig :)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey spookje,

Ik vind het spijtig te horen dat je nog steeds daar moet blijven, maar mss is het beter van idd eerst nog wat verder op krachten te komen (voor zaterdag) :-)

Voor de lange dagen te vullen heb je ook verteld dat je haakt, kunt mij anders ook eens een trui haken ?? ;-)

En voor die talen, dat lijkt me echt geen slecht idee. Ik wil al lang russisch en duits leren maar tijdsgebrek is ook hier altijd al een probleem geweest... Ik zou zeker aanraden van eens te kijken, we kunnen dan samen leren (jaja :-) )

Heb de film ook gezien lang geleden, en het is idd niet echt een happy end...Niet echt iets voor op dit moment vrees ik :s Maar 'k moet toegeven dat' wel een prachtige film was.

En ik moet ook toegeven dat ik je idd niet kan missen ;-)

Zeg hou je sterk hé veer...

Kusjes van je loverboy ;-)

Brampie

ma mei 01, 09:41:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey meisje,

khoop dat alles al wat beter gaat :) en dat je snel naar huis mag, kmis onze gesprekjes op msn wel en m'n dagelijkse berichtjes in m'n shoutbox (jaja egoitische ik ;-))

Die talen dat lukt wel hoor :-) ik ben zelfs duits aant leren en als ik da al kan, kan iedereen da...
Allez jah :-D de cursus ligt hier en moeter dringend es aan beginnenn, maar had eigenlijk zoooo'n zin in webdesign, maarjah als ze een slechte cd-rom meegeven kan ik niet veel doen he :-)
Dus zal ik het maar met Duits moeten doen :) en nogal vlug, want Ann heeft gezegd dakik alles moest regelen in Bulgarije en raad es? ze spreken daar dus geen engels, geen frans enkel duits (en bulgaars hahaha :-D) dusjah, beter es beginnen....

Zeg ik ga je es laten, wil je niet teveel vervelen :)

Hou je goed he meid!!!

xxxx
Kelly

di mei 02, 09:28:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Hier uw naamgenootje en je ex opvoedster in ZPM.
Ja ben eens terecht gekomen op uwen site en ik moet zeggen dat ik u enorm bewonder.
Heb het een en ander gelezen via je 'blogje' en moet zeggen dat ik heel hard verschoten ben van alles te lezen. Ja het is ook al een tijdje geleden dat we elkaar nog eens gehoord hebben he.
Misschien nog enkele tips voor jou: doe waarin dat je zin hebt, twijfel niet te veel en maak er het beste van !!!
Kijk vooral vooruit en niet achteruit. En laat de reacties van anderen over u heen gaan.( als er al negatieve zijn natuurlijk he :) )
Op die manier kom je er ook wel!!!

Met deze woorden wil ik je nog het beste wensen in al jouw toekomstplannen !!!

Greetz en tot hoors,
(mamie)-Veerle

di mei 02, 02:25:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home