woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, juni 18, 2006

wit-bruin-rood

Vroeger ging ik van wit naar rood en terug naar wit. Deze keer slaagde ik erin om ook bruin te worden, en vandaag ben ik van bruin naar rood geëvolueerd. Me nu maar even binnen gezet, want het begon daar toch echt wel warm te worden.
We hebben deze middag dan toch maar barbecue gedaan, waar ik vorig weekend zo zin in had :)

Ben dit weekend ook maar eens aan m'n geheime plakboek begonnen, waar ik natuurlijk niet verder over in detail kan treden, anders zou het niet meer geheim zijn ;) Maar het is fun!

M'n weekje aan zee was wel ok. De eerste dagen was het véél te warm, en nadien dan weer ineens véél te koud. Was ook weer heel moe tegen donderdag, m'n uitputtingsslag kwam er even door. Maar voor de rest doe ik het nog steeds goed. Sta zelfs terug op 2x drainage, ipv op 3x. :)
We hebben ons deze week bezig gehouden met bekers te beschilderen met verf speciaal daarvoor. Haha, leuk hoor! Alleen liet onze inspiratie het een beetje afweten.

Vrijdag dan naar huis. 's Avonds een discussie met Bram gehad die ik liever niet gehad had, en mede daardoor en door ander nieuws, heel slecht geslapen. Zaterdag dan ook maar tegen iets na de middag opgestaan, en niet zoveel meer gedaan.
En vandaag, ja, de barbecue dus, en m'n boekje. En vanavond dan maar eens terug naar't zeetje. In principe nog 2 weekjes. Ben aan het denken of ik langer zou blijven. Tja, ik ben er wel goed natuurlijk hè, maar ja, het blijft nog steeds het prevent. Ach, ik zal wel tot een beslissing komen ;)

Ben er eens mee weg, nog beetje luieren...

3 Comments:

Blogger Bob said...

Hoi Veerle,

Ik lees net voor het eerst in veels te lange tijd je log weer, shame on me:S Wilde even zeggen dat ik het heel goed/knap/dapper of hoe je het ook wil noemen van je vindt dat je voor een tranplantatie hebt gekozen. Ik weet wat het is, en hoe moeilijk het is. Ik kan je alleen wel er bij vertellen dat ik zo ongelooflijk gelukkig ben dat ik het heb gedaan! Ik hoop voor je dat er snel nieuwe longen voor je zijn en dat je er enorm van kunt gaan genieten.

Sterkte aan zee daar en met je wachttijd,

Bob.

zo jun 18, 09:44:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoihoi!

En? Ben je er al uit of je misschien langer blijft? Nouja, ik zal het wel lezen zeker! Toch wel moeilijke keuze natuurlijk, als je daar toch beter bent.

Ik moet zeggen, ik ben voor de verandering ook eens een beetje bruin geworden. Oke, een heeeel klein beetje dan ;).. Mijn armen worden wel beetje bruin meestal, maar die benen hè haha!! Ik zeg maar altijd 'kijk, ik ben al minder wit' want als ik zeg 'kijk ik ben al een beetje bruin' dan word ik altijd raar aangekeken hihi! Maar ja, binnenkort op vakantie, wie weet!

Veel sterkte nog in het prevent en tot gauw!

Liefs -x- Audrey.

za jun 24, 01:57:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Ik vind het best wel leuk om ook jou weblog eens te lezen. Het is niet gemakkelijk om in het Zeepreventorium te zijn maar het is goed voor je gezondheid! Ik kan me inbeelden dat je na een paar dagen aan de zee te zijn moe bent, iedereen heeft dat denk ik. Morgen ga ik met mijn zus(je) naar Blankenberge en nadien zal ik ook moe en uitgeput terug op de trein stappen.
Hou je goed! Laat de moed niet zakken!

za jun 24, 08:58:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home