woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, juni 11, 2006

m'n weekje

Zoals de meeste wel weten ondertussen breng ik dus m'n dagen door in het prevent. Was beetje raar om daar weer te zijn, maar ja, alles went zeker?!
Vorig weekend daar moeten blijven. Zaterdag en zondag zijn m'n ouders geweest. Zaterdag even naar blankenberge, en zondag naar Oostende. Cd van James Blunt gekocht. Mooi hoor ;)
Maandag daar gebleven, maar zijn we even naar De Haan geweest, en ijsje gegeten :)

De rest van de week doorgebracht met the usual stuff, drainage en kiné. Tussendoor wat lezen, of wat buiten zitten. Wat wil zeggen dat we meestal besluiten om naar buiten te gaan om in de zon te gaan zitten, en na 5 minuten overschakelen naar de schaduw ;)

Voor de rest ben ik er wel goed. Ik zit zonder zuurstof, en m'n saturaties staan goed :) Ben ik weer gelukkig. Spijtig genoeg is het thuis wat minder. Vraag me niet hoe het komt. De lucht zeker ;)

Maar nu weer weekend. Gisteren naar gent geweest. Het is nu officieel gedaan met Bram. Met spijt in het hart, maar het werd te moeilijk. Gelukkig blijven we elkaar wel nog zien ;)
Nadien nog even naar 't stad geweest. Ik heb kleren gekocht, en CD van Sarah McLachlan. Ook mooi, hèhè ;)
En het kleine woordenboekje waar m'n zus al zo lang achter zoekt heb ik ook gevonden. Was ze heel gelukkig mee. Heb ik m'n goede daad ook weer gedaan. :)
Vandaag even uitgeslapen. Nestel me straks maar weer even in de zon/schaduw als het niet te warm is, en daarna komen m'n grootouders ook weer.
En vanavond dan maar weer terug naar 't prevent. Voor m'n volgende weekje.


3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het spookje,

ben echt blij dat je eerlijk was tegen me, maar geef me ff tijd om te bekomen, ok? Zal zeker na exames eens op bezoek komen in zpm, maar nu zal het moeilijk zijn, van de laatste 4 zijn er nog 2 moeilijke exames.

Wens je ook echt veel sterkte in zpm, je fysiek zal er wss veel op verbeteren, nu je zoveel moet rondlopen ;-) hihi

We hebben ons goed geamuseerd en dat vind ik zeer belangrijk plus je hebt me zoveel bijgeleerd, echt dank je daarvoor

Gisteren was echt tof! Ben je nog bijgekomen van die big mac?? ;-)

ik ga nog beetje voortdoen want werk heeft beetje vertraging opgelopen, tja hoe zou dat komen... :p

Doe ze daar nog de groeten thuis ;-) en hou je taai hé meisje

Brampie

XxxX

(dit is geen afscheid :-) )

zo jun 11, 05:34:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veertje,

fijn dat het weer wat beter gaat nu!
En het is mooi weer hè! Beetje erg heet in de zon, daar heb je gelijk in, maar ik merk zelf wel dat ik altijd een stuk vrolijker ben als het zonnetje schijnt :)!

Trouwens, ik heb ook de cd van James Blunt, echt mooi, zomaar van Bart gekregen. Echt lief :) Het is de live cd 'Chasing Time - The Bedlam Sessions' echt supermooi, maar goed, gewoon leuk om te lezen dat jij er ook naar luistert hihi ;)!

Ik heb trouwens al bijna vakantie van school. Vorige week het laatste tentamen gehad, deze week moet ik nog wat dingen maken en dan is het afwachten of ik mijn studiepunten krijg (ik ga er wel van uit :P) maar goed dan kan ik alleen nog wachten dus eigenlijk heb ik vrijdag al vakantie! En de 11e juli ga ik dan op vakantie. Maar tegen die tijd heb je nog wel post van me ontvangen ;)

Jammer dat het gedaan is met Bram, maar als het te moeilijk werd is het misschien maar beter zo. Zo te lezen hou je in elk geval een goede vriend eraan over, en dat is natuurlijk ook heel veel waard :)!

Nou, hou je goed hè en tot gauw maar weer!

Liefs xxx Audrey.

ma jun 12, 11:21:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey meisje,


jammer dak vrijdag nie kan langskomen, twas vooral de mama die het hier niet goed ziet zitten (jah die begint te freaken als ik op reis ga :p)

Ben blij dat het wat beter gaat en het kan idd wel de lucht zijn he :) (da hoor ik toch steeds :p)

Ik heb ook een cd van James Blunt, maar wrs een andere dan jij "Back To Bedlam"... James Blunt is zoooo goed :)

Ik verheug me al op je briefje en je zal nog wel post van mij mogen verwachten, of int prevent of thuis... dat hangt ervanaf ;)

Allez ik ben er es mee weg!
Hou je nog goe he!
xxxx
xxxx
Kelly

di jun 13, 01:27:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home