woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zaterdag, september 02, 2006

there we are again

Vorige keer al gemeld dat het minder ging. Na het weekend toch maar naar dokter geweest. Bloed bleek toch niet goed te zijn. Baxter maar gestart. Steeds hetzelfde liedje. Maar we zijn erdoor! Dit weekend dus eindelijk weer eens thuis, en dan starten we aan het laatste weekje aan zee.

Ondertussen besloten dat ik binnen paar weekjes ook maar weer aan m'n studies begin. Maar niet alles tegelijk. Bleek vorig jaar ook niet goed te komen. Misschien dan nu maar paar vakken, we zien wel, allemaal nog beetje uitzoeken wat mogelijk is.
Daarnet ook even gekeken of ik geen kot vond dichter bij unief. Moet ik niet steeds op en af. Scheelt ook wel wat, denk ik. Spijtig genoeg is er niet zoveel in de buurt te vinden (of ik stel misschien te grote eisen, haha). Heb nu twee dingen gevonden, mailtje gestuurd om te zien of ze nog vrij zijn. Nu wachten maar.

Het terug beginnen met m'n studies is beetje met dubbel gevoel. Langs de ene kant ben ik natuurlijk wel weer bezig (nuttig) en kan ik alle kleine beetjes gebruiken voor als ik voortstudeer. Maar langs de andere kant is er de grote twijfel...
Stel dat het ook deze keer "fout" loopt. Zelfs met minder te doen. De beslissing om één keer m'n studie "op te geven" was al zwaar genoeg. Ik zie het me niet nog eens zeggen.
Tja, ik dat opzicht zullen we maar positief denken zeker. Ik kan het maar proberen... :)

Qua gezondheid en al dan niet beslissen over transplantatie ben ik m'n eigen demonen in m'n hoofd nog aan het geselen ;)
Bedankt aan diegene die er mijn tijd voor geven, en me willen steunen ongeacht m'n beslissing. Blij dat er ook nog zo'n mensen zijn. :)

Geen wereldschokkend nieuws meer voor de rest ;) En ook de kleine haperingen in m'n hoofd zal ik jullie besparen. tot vlug!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veer,

blij van nog eens iets van je te horen, doet echt goed!

Vind het chic van je dat je opnieuw gaat proberen met unief. Gewoon je best doen en zien hé(ik pak het dit jaar toch ook wel een beetje anders aan hoor)...

Hopelijk zijn die koten nog beschikbaar en vallen de buren een beetje mee, das altijd wel leuk :)

Maak je verder echt niet te veel zorgen over je gezondheid, geniet maar genoeg (ga ik dit jaar ook wat meer proberen :) )

Ik veronderstel dat we elkaar nog zullen zien dit jaar in gent??

Brampie XxxX

za sep 02, 11:33:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik kwam toevallig op je site terecht. Ik ben een vriendin van marjolein en wilde je gewoon even sterkte wensen. Groetjes Laura

zo sep 03, 05:37:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey vee!

leuk nog es iets van je te horen...
jammer dat het minder gaat, maar je bent aan je laatste weekje bezig he nu!
kwou echt dak meer kon doen of je meer kon zien, maar helaas..

voor de rest kannek nie veel zeggen
maar als je wilt praten sta ik steeds klaar!

dikke knuff
Kelly

di sep 05, 11:34:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

'spannend' allemaal zeg!
Ik wil je heel erg veel succes wensen met je demonen ;), een nieuw kot en je studie. Het is me allemaal wat he, knap dat je je er zo doorheen slaat en toch overweegt weer te gaan studeren!
Ik hoop in elk geval dat je er plezier in hebt!

Misschien leuk om even te vertellen: zit hier op m'n kamer (of mn kotje wat jij wil ;)) en was even tv aan het kijken. Was er iets op over twee mensen (uit Amerika) die beiden muco hebben en elkaar in het ziekenhuis hadden leren kennen, ze kregen beiden een longtransplantatie, waar ze ook erg veel twijfels over hadden en natuurlijk niet wisten hoe het zou uitpakken. Bij de jongen waren ook complicaties opgetreden, maar ze hadden elkaar eigenlijk echt erdoorheen geholpen en heel erg gesteund. In elk geval, uiteindelijk zijn ze nu zover, dat ze gaan trouwen en durven dromen over een toekomst. Het was erg mooi om te zien! Ik wil hier verder niks mee zeggen hoor over je twijfels over je transplantatie maar ik wilde het je ook niet onthouden ;)!

In elk geval veel sterkte en succes met alles!

Veel liefs van Audrey.

do sep 07, 06:17:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home