woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

dinsdag, oktober 10, 2006

weer thuis

Sinds gisteren weer thuis. In voormiddag nog longfunctie moeten blazen, en die was weer beter. Ook m'n saturatie bleef tijdens weer stabiel. Ze zei zelf dat ik m'n record vorige keer inderdaad gebroken had. Ja, en dat wil ik ook niet meer meemaken. Alles was goed dus, en blijkbaar was er in laatste sputum zelfs niets van kiemen te vinden. Tja, heb ik nog eens meegemaakt, en duurde toen ook maar tot volgende, maar... wie weet :)

Vandaag nog thuis gebleven, had toch geen les. Doordat ik maar deeltijds volg heb ik enkel maandag, woensdag en vrijdag les.
Wel gemerkt dat ik van de drie vakken die ik volg er 2 zijn waar ik nieuwe boeken voor moet kopen,... en ze waren vorig jaar al vernieuwd. Weer 100 euro minder.

M'n zus is sinds kort helemaal weg van ebay. Nu wil ze er zelfs ons oud speelgoed op verkopen. Ben dus vandaag ook maar even kijkje gaan nemen. Heb een boek gevonden. Een waargebeurd verhaal. Ben ik sinds kort helemaal aan verslaafd. De meeste zijn van 'the house of books'. Al moet ik toegeven dat ik er nog heleboel heb liggen die dringend es moeten gelezen worden.
Wat dat speelgoed betreft dat m'n zus wil verkopen, daar is het laatste nog niet over gezegd. Vermits het meeste speelgoed van ons allebei is (dat heb je met een tweeling, haha), hebben we er dus allebei 'zeggenschap' over. En ik wil het het liefs wegschenken aan goed doel, zij wil het verkopen. Ach ja, wordt vast fifty-fifty :)
Indien iemand goed doel kent die het kan gebruiken, laat me maar weten hè.

Oh, ik wordt geroepen, etenstijd :) Tot de volgende dan maar!

4 Comments:

Blogger Yehudith said...

Hey
Mooi zeg dat je weer thuis bent! Ook helemaal van de antibiotica weer af, of heb je dat nog?
Wat leuk dat je tweeling bent, zijn jullie een-eiig of twee-eiig? (Eigenlijk: heeft zij ook CF of niet?)
Groetjes, Judith

di okt 10, 10:35:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heej veetje, m'n lieve meid!
welkom trug thuis alvast

ik zit nu eenzaam en alleen op m'n kot, maar heb internet dus dat is al wat beter!
wat niet wegneemt dat ik hier totaal niet graag ben en dat ik alles gewoon onderga omdat ik toch wel naar school wil (ja ik WIL soms ook es naar school) en m'n diploma wil halen en mensen wil helpen! maar tot zover m'n motivatie...
ik wil gewoon trug naar huis en elke dag moet ik enorm veel moed bij elkaar rapen om niet in m'n auto te stappen en naar huis te rijden, maar om terug naar m'n eenzame plekje in Antwerpen te komen

maar bon, genoeg over mij!

ik zou het toch eens lekker uitvechten met je zus! ik ga helemaal voor het goede doel idee! ik heb vroeger mijn kinderboekjes en dergelijke gegeven aan de kinderafdeling van het ziekenhuis hier!
ok niets grootschaligs, maar ze waren er heeeeel tevreden mee :)

donderdag geen les? hmmm ik in de voormiddag! het zal ook weer moed verzamelen zijn om dan niet op de trein naar gent te stappen ;-) maar ik weet als ik wegga uit antwerpen dat ik wellicht deze week niet meer terugkom :)

wel moet afsluiten, moet nog iets eten (is van gisterenmiddag geleden en het is nu bijna half elf... en dan nog wat inhalen en samenvatten (ach tis allemaal zo moeilijk NOG niet)

hopelijk hoor ik snel wat van je
dikke knuffel
xxx
Kelly

wo okt 11, 10:21:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

even een kort berichtje, tis al laat:
wat goed dat je weer thuis bent nu!
Ondertussen al met je zus het speelgoed verdeeld ;)?
Ik ga nu gauw slapen, heb vrijdag tentamen dus dat wordt morgen nog flink lerenlerenleren: gaat over metabolisme, erg interessant maar veeeeeeeeeeeeeeeel...
Ik laat wel weten of ik het gehaald heb ;)!

Succes met je boeken en speelgoed, en hou je goed!

Veel liefs, Audrey.

wo okt 11, 11:39:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heej Veerle,

Ik zeg niet veel, maar ben wel altijd dichtbij jou.. Ik weet het klinkt stom maar denk vaak aan je hoe het zal gaan met je..Denk er aan meid een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

di nov 07, 10:12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home