woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zaterdag, oktober 14, 2006

kerstmis valt vroeg dit jaar

Vanavond is het kerstmis. Tenminste ten huize Veerle...
Vanmorgen stond ik op met het allomgekende gevoel: ik-wil-dat-het-kerstmis-is!
Voor de onwetende onder ons: ik krijg dat gevoel zo af en toe wel eens. Meestal op de meest absurde momenten, zoals ook deze zomer weer, haha!
Ik vind het trouwens nog niet eens zo gek, tenslotte is het over twee maanden een een beetje toch zover, niet?
Maar vermits het nu nog niet zover is, zette ik het maar van me af. En ik ging winkelen... eindelijk, want ik moest dringend achter winterkleren voor ik helemaal bevries. (ja, ik ben koudbloedig) Na heel lang zoeken toch nog wat gevonden, al zal ik toch weer twintig laagjes overheen moeten aantrekken om beetje warm te blijven. :)
Nu, wat zag ik daar in blokker... kerstversiering! Kerstmannetjes, en kerstballen!
Normaal zou ik nu m'n preekje houden over hoe ze het durven nu al kerstversiering in de winkel te plaatsten, het moet immers nog sinterklaas zijn. Maar vandaag niet (of heb ik hem dan toch stiekem wel gedaan?), vandaag... is het kerstmis! Nee, geen zorgen maken, heb niets gekocht, zover ga ik niet.
Thuisgekomen de kachel aangestoken, en na het eten kerstmuziek opgezet. Het leven is mooi als het kerstmis is...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik tel al af naar kerstmis! het wordt een witte kerst voor mij dit jaar!
een Finse Kerst om precies te zijn :-D
Was het maar al zover!

achja alles is beter dan hier te zijn :)

di okt 17, 03:38:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veer,

wou je eerst ff bedanken voor de steun en de moed die je me gegeven hebt onlangs.

Moest je nog geen plannen hebben voor kerstmis, ik doe meestal niets...

Kan dan eens mijn kookkunsten op uw kot uitproberen(vandaar ik vorige keer vroeg waar de brandblusser stond) :)

(ik kan me die kerstsfeer ook trouwens goed inbeelden: sneeuwtapijt van halve meter, haardvuurtje, lekker gezellig met vrienden onder een deken, straffe verhalen ophalen van 'toen we jong waren', flesje(s) wijn op tafel, noem maar op :p )

Gaat het efteling-weekend nog door trouwens?

hou je sterk en succes op unief!


Brampie

XxxX

wo okt 18, 12:13:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

:D jaaaa! Ik hou ook van het kerstmisgevoel!
Moest lachen toen ik dit las, want we hadden dit weekend thuis nog een discussie over waar we de kerstboom gaan neerzetten dit jaar haha (we hebben namelijk nieuwe meubels).
Ik moet zeggen dat de winkels er altijd nogal vroeg bij zijn, maar het blijft gezellig ;)!

Veel liefs van Audrey.

di okt 24, 05:49:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home