woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

woensdag, november 29, 2006

vertraging

Met een dagje vertraging gisteren toch naar huis!
Maandag moest ik nog longfunctie blazen, ook meteen die voor jaarbilan. Waren even vergeten dat ik die in mei nog had geblazen. Hebben ze dus vergeleken en deze was slechter. Nou ja, voelde me ook niet zo best, dus kan daar wel aan liggen.
Kon misschien van vocht zijn dat ik last had van longen, dus één keer plasmedicatie gekregen. Gezellig, om kwartiertje naar wc, kon daar beter kamperen.
Vermits ik op gebied van m'n longen niet echt beter voelde, moest ik nog maar nachtje blijven.
Dinsdag op weegschaal trouwens 43,1 kg. Was al 800g minder. Dus dat waren we al kwijt.
Gelukkig toch beslist dat ik naar huis mocht, vermits ik m'n kuurtje gehad heb. Veel zou er toch niet veranderen moest ik nog blijven.
Was het daar ondertussen al beetje kotsbeu. Mentaal beetje minder aan het gaan, dus wou even alleen zijn, en lukt daar niet echt. Dus heel blij dat ik naar huis mocht.
Moet volgende week donderdag terug gaan. Om te kijken hoe dan met gewicht is, en of ik dat vocht kwijt ben. Moet je kunnen zien aan m'n gewicht, dus voor de eerste keer moet ik hopen dat ik afval, i.p.v. bijkom ;)

Voor m'n sondevoeding heb ik laatste nachtje daar 600 ml genomen en dat ging wel goed. Dat gaat dus goeie kant op. Voor thuis een pomp besteld bij mucovereniging. Die is vandaag toegekomen. Alleen was ik even vergeten dat ik er ook andere leidingen voor nodig heb. Die moeten dus nog besteld worden, en kan nog even duren.

Sinds daarstraks zit ik terug op m'n kotje. Moet zeggen dat het toch wat eenzaam is m'n eerste avond terug :)
Had gehoopt na m'n kuurtje weer volop terug te kunnen leren, maar voel ik me nu te moe voor.
Maar stilletjes aan zal dat ook wel in orde komen.

Vrijdag ga ik naar clouseau in het sportpaleis. Iets om helemaal naar uit te kijken. Dus tot dan nog even lekker slapen en lui zijn, want moet natuurlijk heel de avond meemaken :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey meid,

blij dat je daar wegbent blijkbaar? :)
rust maar een beetje :)

ik laat je nog weten waar wij zitten vrijdag, dan zie ik je mss nog eens... heb je nu iemand gevonden om mee te gaan?

knuff
Kelly

do nov 30, 07:24:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home