woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

woensdag, november 08, 2006

soms breken tranen door

Ik wil je toeschreeuwen
dat je terug moet keren,
dat je niet zomaar
gaan mag.
Wat moet ik nu
zonder jou op deze wereld?
Zie je dan niet
dat ik alles alleen
dragen moet.
En,
ik wil het niet...
ik kan het niet...
het deed zo goed
met jou te praten.
M'n diepste angsten
te delen.
M'n verwonderingen
toe te kennen.
M'n frustraties
te kunnen afreageren.
Het deed zo goed
met jou te lachen,
plezier te hebben,
weer liefde te kennen...
Het deed zo goed
om ware vriendschap
opnieuw te ontdekken.

Lieve meid, ik mis je!
Ik zal je nooit vergeten, jij bent mijn wereldwonder...


3 Comments:

Blogger Bob said...

Het kwam laatst al even ter sprake toen het over Londen ging. Prachtige tekst dit, heel mooi gedaan. Ze zou zeker trots op je geweest zijn met zulke mooie teksten.

Sterkte met alles en toch, geniet van het leven! Ook dit toont maar weer aan hoe belangrijk dat eigenlijk is.

Fijn weekend, Bob

vr nov 10, 09:32:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey veertje,

ik wou dat ik iets kon zeggen om de pijn te verzachten of dat ik op zn minst de troostende schouder kon zijn of het luisterende oor... maar momenteel slaag ik in geen enkele van deze rollen!

dan doe ik het maar via deze weg... ik wens je echt veel sterkte toe en weet dat ik er ALTIJD voor je ben!

dikke knuffel
Kelly

za nov 11, 09:35:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik krijg een brok in mijn keel als ik dit lees... erg mooi geschreven ook!

Weet er momenteel niet veel meer op te zeggen dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen!!

Hou je goed!

Heel veel liefs, Audrey.

di nov 14, 08:43:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home