woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, november 20, 2006

opname

Vorige week woensdag moest ik op controle naar ziekenhuis. Het was zes weken geleden dat ik nog opgenomen was! Heel blij natuurlijk dat het zo goed ging. De laatste tijd veel lest van buikpijn, en begon me laatste week wat minder te voelen, maar absoluut nog niet zoals ik me meestal voel als ik ziek ben. Ik dus met gerust hart naar ziekenhuis...

Bleek dat ik ondertussen nog maar 40 kilo weeg. (wel maar één kilo afgevallen ten opzichte van vorige keer) Twee jaar geleden toen ik met sondevoeding startte woog ik ook amper 39 kilo. Ik zit dus weer aan m'n grens.
M'n longfunctie was wel redelijk. Toch besloten me maar op te nemen. Door m'n gewicht zou het niet verstandig geweest zijn me naar huis te laten gaan met begin infectie. Zou niet genoeg energie hebben om er tegen te vechten, zo klonk het. Tja, er zit wel logica in.
Dus weer begonnen met antibiotica en voeding via infuus. Als maag en buik beetje beter zijn binnenkort ook proberen weer met sondevoeding te beginnen.

Ook nog even over transplantatie gehad. Nog steeds over eens dat het goed genoeg gaat zodat ik nog kan wachten om me weer op lijst te zetten, maar dat als ik wil, ik me er gerust ieder moment mag opzetten.
Terwijl ik hier liggen gaan ze nog paar tests doen die met m'n vooronderzoeken ook gebeurt zijn om te zien of er verslechtering is met vorig jaar.
En ze gaan ook direct paar tests voor m'n jaarbilan doen, zodat ik daarvoor niet hoef weer te komen. Breng hier al genoeg tijd door ;)

Voor de rest alles wel ok. Me onlangs gerealiseerd dat de examens al over twee maanden zijn. En nog zoveel te leren! Ik zie het me echt niet halen... dus volledig beginnen te stressen :)
Probeer hier tussendoor beetje te leren, maar val al vlug in slaap. Zal wel van de leerstof zijn ;)

Zo, is beetje m'n update, veel spannends viel er niet te beleven...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Eindelijk eens een post van mij, het moest er ooit van komen.
Wat rot dat je trouwens weer bent opgenomen, hopelijk kun je je wat bezig houden.
Ook al kennen we elkaar nog niet echt, als ik iets kan doen, je weet me te vinden! Al is het maar gewoon eens mailen of msnnen.

Verder, veel succes met de onderzoeken, veel succes met je leren (het stuk van in slaap vallen achter je boeken, dat ken ik maar al te goed)en natuurlijk ook met bijkomen (iets wat na de transplantatie helemaal niet zo moeilijk is)!

Hou je goed en tot de volgende!
Stéphanie

ma nov 20, 09:36:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey meisje,

je hoort niet zoveel van mij he, buiten het smsje dat ik zo af en toe es verzend?
schaam me diep!!
heb het de laatste tijd ook zooo druk!

hoop dat je snel beter wordt en wat bijkomt!
mis je enorm
veel succes in ieder geval en ook met het leren en de examens dan :)

dikke knuffel!
Kelly

di nov 21, 03:58:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Ik wens je veel beterschap en maak je nu nog niet te druk over je examens. Gezondheid gaat voor!!!
Ik vind het echt jammer voor jou dat je weer opgenomen bent maar dat in verband met de transplantatie klinkt nog vrij positief.

Hou je goed!!

Lize

wo nov 22, 01:40:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

ik hoop dat je gauw weer wat bijkomt en niet teveel stresst voor de examens ;), maarja daar doe je toch niks aan, ik ken het ;)...

Veel liefs en sterkte,

xxxxx Audrey.

do nov 23, 09:41:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home