woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

vrijdag, december 01, 2006

kl*teboel


Waar ik dan weer een hekel aan heb is het steeds maar weer in- en uitpakken. Lijkt net of ik bezig blijf. De weekends vallen nog mee, maar dan heb je steeds weer de keren dat je naar ziekenhuis gaat, terug op je kot komt. En alles gewoon laten staan lijkt ook nergens op, heb ik gisteren ondervonden :)
Was lekker lui, dus alles stond er nog van de vorige dag toe te komen. Lekker veel allemaal voor m'n last gestapeld. Kloppen ze op m'n deur (natuurlijk net als ik met m'n kop onder de douche sta) , was even om te vragen of ik ook last had van kloppen-geluidmakende-chauffage). Buur had last, en nu kwamen ze even checken. Nou, kom er gerust in, maar breek geen been.
Ach, troost me maar met idee dat de meeste studentenkoten er wel rommelig zullen uitzien. En durf me nu niet tegen te spreken ;)
Nu staat alles opnieuw ingepakt voor het weekend. Tja, zo blijft een mens bezig. :)

Me zopas even gerealiseerd dat ik nog drie experimenten moet doen wil ik slagen. Meestal zijn die allemaal vlug volzet, maar deze keer had ik geluk. Vond er nog paar vrije. Zelfs eentje voor maandag al, nog een plaatsje. Dan denkt een mens, vlug zijn maar voor ie weg is. Wil ik m'n wachtwoord intypen, maar is zo eentje dat ik zelden gebruik dus moet ervoor in m'n mailbox zijn. Ja hoor, doet die het niet. Daar zit je dan.
Met een beetje geluk zijn er maandag nog paar vrij. Nog een maandje... dat lukt me wel (?)

Maar nu, eerst weekend!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey meid,

hoe was je weekend?
tmijne druk, maar de details lees je wel op m'n blog ;-)

Studentenkoten zien er idd rommelig uit, bij mij valt het zo niet op omdat het een groot kot is en de rommel dus verspreid is :-D maar toch ;)

oja en moet dringend es kuisen! doe ik mss morgen na m'n proefexamen... (nuja kuisen, stof afdoen en beetje opvegen) en 's avonds ga ik naar Harri (jeeeej :-)), nuja dat is als ie niet afbelt ofzow :-)

woensdag ga ik zelf naar de training rijden :-D nuja Harri gaat met mij meerijden zodat ik de weg leer kennen, tbegint tijd te worden!

bij mij was het weekend in ieder geval super! heb heel wat gelachen (ook heel wat geweend maarjah :) dat hoort erbij)... heb alleen niet gestudeerd... en zoals gezegd heb ik morgen proefexamen, dus ga ik nu in m'n bed kruipen, met drinken, koekjes en m'n cursus pedagogie en in top-tempo 3 hoofdstukken verwerken (lees: ik heb al aangeduid dus ik ga het aangeduide allemaal lezen in de hoop dat ik IETS onthou ;-))

Anyway, veel uitpakplezier als je trug op je kot bent :)
dikke knuffel
Kelly

zo dec 03, 07:50:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home