woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, december 03, 2006

Clouseau

Vrijdagavond dus naar clouseau in het sportpaleis geweest. En het was weer geweldig, ah ja ;)
Redelijk vroeg vertrokken. Lindsay ging rijden, dus afgesproken in erpe-mere. Gezellig bijgepraat in auto op weg naar ginder. Hadden elkaar ook al zolang niet gezien. En, hoe zat dat weer? "de auto is de beste plaats..." Hè zusje ;)
Eerste twee parkings stonden al vol, dus naar derde iets verder. En dan massa volgen hè! Haha.
Pijltje blauw zoeken, wat niet evident is, neem dat van mij aan. Kan ook dat wij gewoon twee warhoofden zijn natuurlijk ;)
En dan genoten van concert hè. En van Lindsay haar vraagjes: "huh, waar komt die piano nu weer vandaan?" :) Haha! (Uit een gat in de grond, zo opmerkzaam waren we wel, alleen met beetje vertraging)
De drie muzikanten het meest rechts die vrolijk meeswingde, vond ik trouwens ook best amusant :) Zo even helemaal je ding doen op het podium, ze waren er allemaal wel voor te vinden!
Onder de pauze probeert Lindsay me nog even vol te mesten ;) En kwam ook Kelly even langs!
In tweede deel o.a. genoten van special guests Bart Peeters en Nathalia. (Van de ene al wat meer dan van de andere, maar ieder zijn ding natuurlijk)
En dan helemaal vermoeid en met pijnlijke voeten terug naar auto. Waarna we nog even helemaal verkeerd reden. Wegens geen wegwijzer 'gent' te vinden. Dus ligt helemaal niet aan ons ;)
Thuisgekomen en lekker lang uitgeslapen!!! Heerlijk!



<- Zeg nu zelf, dolenthousiaste mensen, die kunnen toch alleen maar geweldig zingen ;)











Ik heb van Lindsay ook nog een adventkalender gekregen.
Nu kan ik aftellen tot kerstmis!!!
Dolgelukkige ik ;) Christmas, here we come!!!
Vandaag naar Dreamland geweest. Had in foldertje kerstboompje zien staan, dacht dat ie wel leuk zou staan op kot. Maar bij nader inzien vond ik het toch iets te duur. 'k Ga wel op zoek naar een nog kleiner modelletje, en anders knutsel ik er zelf wel een ineen ;)


M'n adventkalender ->




Foto's!!!!!!!!!!




















Links: Kelly en ik tijdens pauze (m'n roze-olifantenmaatje!)
Rechts: Linday en ik. Lindsay ziet er heus niet altijd zo angstaanjagend uit ;) Resultaat van lange dag en een sterke flits, haha! Sorry Lins! ( M'n zusje -forever! )
En ja, ik... ik zie er wel altijd zo angstaanjagend uit ;)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo te lezen heb je een superdag gehad :-) Leuk hoor!

Over die terugweg en de borden niet kunnen vinden. Dat heb ik ook gemerkt in Belgie, irritant zijn de borden daar wel ;-)

ma dec 04, 08:39:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Echt héél leuk om te lezen dat je zo'n fijne avond en dag hebt gehad!!! Clouseau is gewoon "de max"!!! Ben er ook fan van.
Vind het ook leuk om nog eens foto's van jou te zien. Je ziet er goed uit!!!

do dec 07, 12:25:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home