woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

maandag, januari 08, 2007

home sweet home

Wou toch maar even laten weten dat ik terug thuis ben. Sinds vorige week donderdag. Eventjes zag het er weer beetje slechter uit toen ik nachtje heel kortademig was geweest, en me daarna niet zo schitterend voelde. Maar ook dat ging over, en na nog longfunctie te blazen mocht ik dan eindelijk naar huis! Ik had het daar ondertussen ook wel weer gezien.

Niet zo thuisgekomen als anders. Normaal ben ik weer in staat een heleboel te doen na een kuurtje, maar deze keer loopt het enigsinds anders. Nog steeds doodmoe. Alsof m'n lichaam helemaal niet meewilt.
Dan ook maar besloten voorlopig even thuis te blijven i.p.v. naar gent terug te keren. Zo moet ik even niet zelf aan m'n afwas enz denken. Al is dit ook niet de perfecte oplossing zoals de meeste wel weten. Maar voorlopig best nog vol te houden.

Me dan maar volledig op het studeren weer gesmeten. De 16e is m'n eerste examen. Ik denk dat ik van de drie examens die ik zou moeten maken, er toch maar eentje ga laten vallen. Denk dat het anders helemaal niet meer haalbaar is.

M'n nachtrust wordt ook weer grondig verstoord. Het wakker liggen over eeuwige dilemma's en het gemis van iemand bijzonder zou daar wel eens de oorzaak van kunnen zijn.

Al klinkt m'n blogje nu misschien een beetje depri, ... ik ben het niet.
Ik geniet van bij m'n katje te zijn, die nog steeds de liefste en de mooiste is; en van de zon die hier heerlijk op m'n huid schijnt. Ik kijk al weer helemaal uit naar de lente...dan ziet alles er ineens weer stukken vrolijker uit...maar het ziet ernaar uit dat ik nog even geduld zal moeten oefenen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle!

Allereerst bedankt voor je kaartje, kwam gisteravond terug in Nijmegen, altijd leuk om dan post te hebben :)! Ondanks alles wil ik jou ook een goed 2007 wensen!

Wat vervelend dat je de kerst niet thuis hebt kunnen vieren :S... Ik hoop echt dat het gauw weer beter met je gaat, dat verdien je, zeker met zo'n instelling! Geniet maar even van je katje :)

Heel veel liefs en sterkte,

Audrey.

di jan 09, 09:23:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home