woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

donderdag, december 14, 2006

site in the picture

Graag even uw aandacht... :)

Sinds kort is de site www.reborntobealive.be helemaal vernieuwd. Dit is de site van de vzw t.v.v. jonge longgetransplanteerden. Een heleboel info omtrent tranplantatie, en natuurlijk de vzw zelf is erop te vinden. En het is prachtig geworden ;)

Even over de vzw zelf... Ze houdt zich in eerste instantie bezig met orgaandonatie bekend en bespreekbaar te maken. Daarnaast proberen ze de financiële druk van de families te verminderen.
En last but not least bieden ze de jongeren gelegendheid om samen te sporten, en namen zo dit jaar al voor de tweede keer deel aan de Europese spelen voor hart/long en longgetransplanteerden.

Meer info vind je natuurlijk op de site zelf. Het is zeker de moeite waard eens langs te gaan.
Voor de rest een groot applaus voor hun, want ze verdienen het zeker en vast.


3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mijn applausje krijgt ie :)

do dec 14, 07:19:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie en goeie site! Misschien wel leuk om te weten, volgens mij heb ik dat nog niet verteld (?):
ik twijfelde in het begin heel erg of ik wel of geen donor wilde worden en zo heeft dat registratieformulier een tijdje thuis gelegen... Toen ben ik er eens goed over na gaan denken en ben ik eigenlijk door jou tot het besluit gekomen dat ik donor wilde worden ;).

Liefs, Audrey

do dec 14, 07:50:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Hey,

Echt superhard bedankt dat je dit allemaal op je site schrijft! Blij dat je de site goedgekeurd hebt, het is natuurlijk altijd afwachten of de reacties op een nieuwe site positief gaan zijn.
Als je nog info hebt, of je wil nog iets toevoegen, eender wat, altijd welkom!

Veel succes op controle, ik duim!
En voor de rest, geniet!

Veel liefs,
Stéphanie
(het brein achter de vzw :p)

do dec 14, 09:26:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home