woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, maart 04, 2007

de comeback van...

Tegenwoordig mogen zangers en sporters rustig gebruik maken van het woord comeback, al zijn ze maar even weg geweest. Dus ook ik eigen me hier even dat recht toe.
Vandaag, speciaal voor jullie,... mijn comeback!

Een maandje geleden binnengegaan in zpm. Normaal mag ik na eerste weekendje ieder weekend naar huis. Deze keer liep het enigszins anders. M'n eerste weekje was redelijk ok. Deze keer heel moeilijk om aan te passen. Normaal loopt dat wel los na enige dagen, wat deze keer niet het geval was. In het weekend ziek geworden. 39 graden koorts. De griep waar iedereen mee rondliep had ook mij getroffen. Maandag heeft dokter besloten dat ik maar terug aan baxter moest. Zo heb ik er dus ook de volgende twee weken doorgebracht. In m'n laatste week dan maandag eindelijk van baxter.
Tussen alles door toch nog kunnen genieten. Van strandwandelingen, liefdeshistories, kooklessen, en de vele babbeltjes. Van het gek doen met L. en P. ;van het stiekem doen met K. en van het leren kennen van H.
Binnen drie weken keer ik alweer terug. Want ondanks de moeilijke momenten, en de hopen frustraties die dit verblij met zich meegebracht hebben; qua gezondheid doet het me goed.

Deze avond terug naar Gent. Het tweede semester is al volop bezig. Maandag doe ik m'n intrede ;) Nog maar eens proberen,... op goed geluk, en met heel veel leren... wie weet lukt het deze keer wel!

Gisteren nog even naar waasland shoppingcenter geweest. Enkele T-shirtjes en pyjamabroek gevonden, en ook nog maar eens snoep gekocht... I'm still an addict.
Straks naar m'n grootouders. Pannenkoeken eten, ... heerlijk!

Sinds er bij de flair het pocket bij zat van zonvakanties aan 450 euro, ben ik helemaal aan het wegdromen. Geef toe, wat een prijs voor een all-in vakantie. Turkije staat met het meeste aan. Al meer dan dromen heb ik zelfs al in m'n agenda gekeken. De eerste week van mei komt perfect uit. Ben ik nadien helemaal klaar voor de examens. Misschien moet ik het dit keer maar niet bij dromen laat... Iemand zin om mee te gaan?


4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Super dat je terug bent, ik heb wel dagelijks je weblog gecheckt ook al wist ik dat je er niet was. Het lijkt wel gezellig wat je daar hebt gedaan, buiten die griep dan! Blij dat dat alweer over is.

Succes met je tweede semester, we duimen dat het lukt! Veel plezier indien je op vakantie gaat (jammer dat ik niet mee mag, als je getranst bent met véél plezier).

Geniet van je snoep, de pannenkoeken en van alles en iedereen om je heen.

Groetjes, Stéphanie

zo mrt 04, 05:24:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hy lieve meid
ik zou doooooodgraag meegaan (echt waar!)
maar ik MOET naar school :(
nu met al die herexamens moet ik op m'n tellen letten
hoewel de tranen nu spontaan over m'n wangen lopen bij het idee dat ik mee zou kunnen, maar dus niet kan...

Nuja blij dat je trug bent :)

liefdeshistories? goh :D fijn... ik zit ook middenin eentje (niet die van mezelf helaas...)

veel succes op school enzo

en ik mis je!

dikke knuffel
Kelly

zo mrt 04, 09:11:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

goed om weer van je te horen! Ik zat al te wachten op een nieuw berichtje ;)

Fijn om te horen dat het allemaal is meegevallen en dat het je goed heeft gedaan! Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met je liefdeshistories :P

Ik ga deze zomer waarschijnlijk naar Tenerife, ook al helemaal over aan het dromen ;) (terwijl ik hier op school zit)! Moet kunnen, toch? Dus ik zou zeggen: succes met je tweede semester, maar je mag best dromen tussendoor ;) over Turkijke, over je liefdeshistories, haha.....

Veel liefs, xxxx
Audrey.

di mrt 06, 10:21:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Ook ik vind het fijn om weer een berichtje van je te lezen! Doet me altijd deugd!

Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om je elke keer opnieuw aan te passen maar ook leuk om te lezen dat je leuke dingen mee maakt, dat je kan genieten...

Hopelijk is de griep nu over en ben je van die baxter verlost!

Lize

wo mrt 07, 09:45:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home