woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

dinsdag, februari 06, 2007

overzichtje

donderdag : blies ik een longfunctie die een heel stuk beter was dan diegene waarmee ik binnen gegaan was. Ik mocht naar huis, dat stond dus vast ;)

vrijdag : Nog gesprekje gehad met dokter. Weet nu ook weer wat ik wil weten, alleen was het misschien niet zo goed idee dat gesprek een van de laatste dagen te houden. Maar ja, moest het toch weten.

zaterdag : zitten wachten tot het zondag werd, dan mocht ik naar huis!!!


zondag :
ze zijn zo lief geweest m'n medicatie wat vroeger te geven, zodat ik eerder weg kon.
's Avonds naar Beauty and the beast gaan kijken. Ik was een van de weinige die het verhaal nog niet kende, dus was helemaal nieuw voor mij :) Het was niet zo 'wauw' als ik gedacht had, maar toch bijzonder mooi. Was weer geslaagde avond.


maandag : Moest nog enkele dingen hebben in Aalst. Duidelijk onderschat hoe koud het is.
Lieve Kelly is dan afgekomen, nog enkele winkeltjes gedaan en dan warme chocomelk gaan drinken met tiramisu.
Supermooie kadootjes gekregen. Ik ben weer helemaal verwend!
's Avonds nog naar gent. Daar lagen nog paar spulletjes die ik nodig heb. Oooh, wat mis ik m'n kotje.

vandaag : Omdat het gisteren zo laat geworden is, moet ik vandaag nog alles inpakken. Op zich niet zo een probleem, was het niet dat het hier over mij gaat. Het ene ligt daar, het andere een beetje verder. Ooh, dat kan wel eens boven liggen, en waar heb ik dat andere nu weer gelaten? 'k Ga nog mogen 'rushen'.
En vannamiddag dan binnen in zpm. Hoe meer ik eraan denk, hoe minder zin ik heb. Eigenlijk zeg ik iedere keer dat ik geen zin heb, maar deze keer is het gevoel dubbel zo sterk. Ik probeer maar te denken dat dat wel weer vlug overgaat, zodra ik het weer gewoon ben :)

Voor diegene die het nog gevraagd hebben, het adres zal ik posten al comment bij dit blogje. En het is ook wel nog bij blogje van in juni ergens te vinden.
Tot vlug, ik ga de kust onveilig maken ;)

6 Comments:

Blogger freaky_veertje said...

zeepreventorium
t.a.v. ikke
Koninklijke Baan 5
8420 De Haan

di feb 06, 10:12:00 a.m.  
Blogger Yehudith said...

Hej!!!

Heelveel succes daar in het preventorium. Ik weet niet hoe lang je er moet blijven, maar ik vrees dat ik al weg ben dan (nog 13 daagjes... :D)
Maar uiteraard neem ik alle addressen van alle weblogs mee die ik lees ;) Dus ik zal vast wel lezen hoe het gaat/is gegaan.

xxx Judith

di feb 06, 11:12:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey

ik lees je blog ook wel eens, maar ik vroeg me af: Wat is nou precies Zeepreventorium? Is het een soort ziekenhuis ofzo?

groetjes Tamara

wo feb 07, 01:43:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heyla,

Succes in het preventorium! Blij dat de longfunctie toch beter was en dat je een goed gesprek hebt gehad met de dokter.
Mag je in het weekend naar huis in het preventorium? En kun je daar bloggen of ook niet? Hoelang moet je blijven?
Veel vragen, ik weet het, maar ik wou het toch ff weten :)

Alleszins ik denk aan je en ik duim dat de tijd daar snel vooruit gaat voor je!

Knuffel, Stéphanie xxx

wo feb 07, 06:26:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heey Veerle,

Ik hoop dat de tijd daar een beetje vlug voorbij gaat voor je en dat het allemaal een beetje meevalt! Ik zal aan je denken, misschien helpt dat een beetje ;)..

Trouwens: TIRAMISU = LEKKER!!!!! :P

Hou je goed hè!

Liefs Audrey.

ma feb 12, 10:29:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Hoi,

Ik weet niet of je zo weet wie ik ben, maar ik ben Eline en je hebt ooit een keer op mijn site een bericht achter gelaten.
Ik lees zo jou site ook nog wel eens mee (niet altijd moet ik eerlijk toegeven...daar ben ik niet zo goed in) Maar ik vind het interressant om te lezen hoe jij tegen dingen aan kijkt!
Nou heb ik eigenlijk ook nog een andere vraag aan je, maar die stel ik graag een keer via mail.
Zou jij me misschien een keer willen mailen? dan heb ik jou mail-adres ook:)
Suc6 in het preventorium!
Groetjes Eline van Haaren.
eline_vanhaaren@hotmail.com

ma feb 26, 01:20:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home