woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

woensdag, januari 31, 2007

daar gaan we weer

Even kort berichtje. Sinds vorige week donderdag weer opgenomen in ziekenhuis. Ik had nog een weekje thuis geprobeerd met orale antibiotica, maar dat heeft dus niet veel effect gehad.
M'n longfunctie was weer iets slechter. Maar echt slecht voelde ik me niet, dus dat was deze keer wel mooi meegenomen :)
Zondag mag ik alweer naar huis, en dinsdag ga ik terug binnen in zeepreventorium.
Had het er hier in ziekenhuis eens overgehad om nog eens te gaan, en ineens is alles beetje in stroomversnelling gegaan, wat nu ook niet de bedoeling was. Maar ja, wie weet helpt het wel. Als is het maar voor even.
Morgen heb ik nog een longfunctie, en dan maar aftellen tot ik naar huis mag! Duim voor me ;)

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Natuurlijk duimen we!
Succes in het zeepreventorium, ikzelf ben er nooit geweest, ik ging altijd naar Pulderbos vroeger en ik was er graag (ben jij daar al geweest?). Ik hoop dat je daar 'goed' zit en dat je er wat 'opgekrikt' zal worden. Ik zal aan je denken!

Veel lieve groetjes van mij

do feb 01, 12:39:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik duim,; ik duim
en op de momenten dat ik niet studeer of slaap, denk ik altijd aan jou
ok je kan nu denken, veel is dat toch niet? maar meer dan je denkt hoor!!!!

Ik probeer zeker es langs te komen in het prevent en je mag je zeker een van de komende dagen aan een kaartje/briefje verwachten :)
(als ik het adres vind ;-))

dikke knuffel
Kelly

do feb 01, 09:42:00 a.m.  
Blogger Yehudith said...

Heej!

Wat vervelend dat je er alweer in ligt. Ik hoop voor je dat de longfunctie vandaag oke is ,e ndat het goed gaat in het zeepreventorium (wat is dat eigenlijk precies voor iets?)

xx, Judith

do feb 01, 11:47:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Succes!!! (Y)

kus, Marjan

do feb 01, 01:03:00 p.m.  
Blogger Bob said...

Sterkte daar in het zkh en in het zeepreventorium!

Beterschap, Bob

vr feb 02, 04:55:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Veerle!

Leuke foto ;)!
Ik hoop dat het wat beter gaat, ondertussen duim ik natuurlijk ook!!

Kom trouwens net terug in Nijmegen (heb 2 weken 'vrij' gehad) en lees dus net je post! Echt leuk minikaartje :D, ik dacht meteen toen ik envelop zag, hé een verjaardagskaart van Veerle, maar dit is nog leuker en schattiger :D!
Dankje!

Heel veel liefs en beterschap van Audrey.

ma feb 05, 09:04:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home