woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

vrijdag, april 27, 2007

dienst voor Veerle

Vandaag was de dienst en crematie van Veerle.
Het was prachtig en persoonlijk
helemaal veerle dus...

Woorden kunnen niet uitdrukken wat ik voel
maar ik wil iedereen bedanken die geweest is
groetjes,
Kelly

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kelly, familie & vrienden,

Het was écht prachtig! En inderdaad helemaal Veerle. De mooiste muziek afgewisselend met de mooiste teksten.
Kelly, chapeau voor je moed en je prachtige tekst, het was een emotioneel moment en ik weet dat Veerle vereerd zou zijn.

Aan iedereen nog veel sterkte,
Stéphanie.

vr apr 27, 08:17:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig maar.
Want dan is het in ieder geval niet alleen maar moeilijk.
sterkte in ieder geval
groetjes

vr apr 27, 09:55:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik vond het een mooie (typisch op zen veerles) dienst. Proficiat voor de mooie teksten. ik bewonder jullie
Sterkte aan iedereen...

vr apr 27, 11:44:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben al een tijdje niet meer komen kijken... Ook ik vond het een mooie dienst. Ik kreeg het gevoel dat ik Veerle nog beter leerde kennen.
Ik wil Kelly en Bram bedanken voor de steun die ik van hen kreeg! Zo goed (of helemaal niet) kende ik hen niet maar ik voelde toch een soort van verbondenheid.
Veerle is nog steeds bij me, in mijn gedachten.

Lize

do mei 10, 10:17:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi iedereen,

ik vond het een heel prachtige maar pijnlijke dienst. en nu pas begin ik een beetje te beseffen dat veerle er niet meer is :'(

ik vond het ook heel moedig van iedereen die voorgelezen heeft, ik weet dat het niet gemakkelijk was.

zelf kon en durfde ik niet meer. achteraf gezien wel spijtig, maarja...

verder wens ik iedereen veel sterkte en moed om de draad terug op te nemen!!

groetjes,

Bram

vr mei 11, 03:01:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home