woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

zondag, april 22, 2007

Bericht van Kelly

Ik hoop dat iedereen mij vergeeft dat ik (Kelly) hier een berichtje plaats...

Ik wou eventjes melden dat Veerle vrijdagavond overleden is in het UZ in Jette.

Ik zou zoveel meer kunnen zeggen, maar momenteel lukt dit eventjes niet!
Ik wil iedereen die veerle kent veel steun toewensen!
Voor mij viel het ook zwaar om m'n beste vriendin kwijt te raken, vandaar dat ik eventjes sprakeloos ben

Groetjes
en nogmaals sorry voor de inbreuk op deze blog
Kelly

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo allemaal,

ik hoorde vandaag per e-mail dat Veerle vrijdag is overleden en ben erg geschrokken en verdrietig, maar ik weet dat ik niet de enige zal zijn.

Tegen Kelly wil ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze dit berichtje geplaatst heeft, ik denk dat iedereen dit wel zal begrijpen.

Ik wil haar dan ook, evenals alle andere vrienden en kennissen en natuurlijk de familie van Veerle veel sterkte toewensen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet goed weet wat te zeggen, mijn gevoel op papier zetten is niet mijn sterkste kant, iets wat ik van Veerle altijd heb bewonderd!

Ook al heb ik haar nooit in het echt ontmoet, ze heeft een sterke indruk op mij achtergelaten en zal dan ook nooit meer uit mijn hart verdwijnen..

Nogmaals veel sterkte aan iedereen!

Veel liefs van Audrey.

zo apr 22, 09:45:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo allemaal

Ook ik hoorde gisteren via de mail dat onze veerle vrijdag is overleden. was ook heel erg geschokken en wist even niet wat ik moest doe.

Normaal wil ik veel vertellen maar nu
zeg ik alleen sterkte en veel moed om door te gaan.

Heb veerle leren kennen als een toffe meid die me vaak aan het lachen maakte en me vertelde dat naast mucco hebben ook een ander leven is. dat ik moest genieten van elke dag. Bedankt veerle

kusjes Tamara

ma apr 23, 11:40:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je moet helemaal geen sorry zeggen kelly, op deze manier krijgen nog meer mensen de kans afscheid van haar te nemen...

Ik kende Veerle ondertussen vijf jaar, we zaten samen in het prevent. ze was een pracht van een meid die nooit de moed opgaf. De kracht die van haar uitging is onbeschrijfelijk. Ik weet niet waar ze steeds de moed vandaan haalde, ik bewonderde haar dan ook enorm...
Na het Prevent zat ik nog twee jaar met haar in de klas, ik hoop dat ze wist dat ze steeds op me kon rekenen.
Jammer genoeg hadden we de laatste twee jaar bijna geen contact, toch is ze nooit uit men gedachten geweest. Ik was heel erg blij met haar blog zodat ik haar reilen en zeilen kon volgen.
Ze had geluk met een vriendin als jij Kelly...

Kzal je missen Veertje

ma apr 23, 11:46:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Een tijdje geleden heeft Veerle een berichtje achtergelaten op onze web-log. Sindsdien kijken wij ook regelmatig op haar blog. Onze dochter van 7 heeft ook mucco.

Ook al weten we het verloop van deze ...ziekte maar al te goed, dit bericht brengt je toch weer met een gigantische dreun met beide benen in de werkelijkheid. Ook al hebben we Veerle nooit persoonlijk leren kennen, dit bericht grijpt ook ons aan.

Wij wensen de familie, vrienden en alle andere naasten van Veerle heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

ma apr 23, 09:40:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi iedereen,

ik apprecieer het enorm van je Kelly.

ik was zondag ook even goed door elkaar geschud. en loop een beetje verloren nu.

weet ook niet goed wat zeggen verder, maar ik ga ze nooit vergeten.
Ze heeft mij zoveel geleerd (ook over mezelf) dat ik haar er eeuwig dankbaar voor ben.

Ook ben ik blij dat ze vaak van mijn gezelschap heeft genoten.

Sterkte aan iedereen en vooral jij Kelly!

groetjes, Bram

wo apr 25, 09:27:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home