woorden zijn zoveel meer...

woorden zijn soms niet genoeg om uit te drukken wat ik bedoel...

Naam:
Locatie: Belgium

M'n leventje... enkele woorden die soms zoveel meer zeggen. M'n gedachten uit m'n hoofd komen hier te staan. Hier staat de wereld even stil...

woensdag, maart 07, 2007

kom en doe de salsa

Vermist ik er maar niet in slaag de flyer hier als afbeelding neer te zetten, zal ik alles even over typen.

Na grandioos succes vorig jaar organiseert de Regionale PLAN-werkgroep Halle-Vilvoorde:
2 de NOCHE LATINA
Met gratis Salsa-Initiatie

zaterdag 10 maart 2007
zaal: In den Bloeyenden Wijngaerdt
Markt 14 - 1730 Asse ( op 100m van Parking Hopmarkt)

VVK: 5.00 euro (llauw@telenet.be)
Kassa: 6.00 euro

20.00 u: deuren
20.30 u: gratis salsa-initiatie
21.30 u: DJ 'FRANTZ' uit Haiti (salsa- merengue - zouk- kompas)
doorlopend: tapas - dranken
tot diep in de nacht: cocktails - ambiance

Alle opbrengsten ten voordele van PLAN-projecten.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Ik lees je weblog ook sinds kort, ik heb t er al eens eerder opgezet, maar wat is een zeepreventorium nou precies?

groetjes Tamara

wo mrt 07, 11:31:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jaaah en daar ga ik naartoe :D

do mrt 08, 01:26:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt goed ;) alleen een beetje ver weg haha... X Audrey.

do mrt 08, 06:35:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle,

Ben je zelf de salsa gaan dansen? Was het leuk? Het leek me wel leuk maar durfde er niet naar toe omdat ik er niemand zou kennen en niemand kende die mij wou gaan...

Hou je goed hé!

Lize

ma mrt 12, 07:39:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home